[OT] - IMDB... hvordan gør jeg?
Fra : Morten DH

Dato : 22-03-04 13:29

Opdagede lige jeg poster indlæg med fuldt offentlig emailadresse på IMDB og
ville ændre det; men lur mig om jeg kunne finde ud af hvor jeg ændre det...

Nogen der gider skrive hvordan?

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 150 euro.

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-03-04 13:44

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> [...]
og
> ville ændre det; men lur mig om jeg kunne finde ud af hvor jeg ændre

Har du prøvet at klikke på "register" øverst til venstre? Under Personalize
kan du rette i din "message board profile". For det er vel indlæg på message
boards, du mener? Der ser ikke ud til at være andre steder, hvor man ændre
noget.

/Nikolaj

Fra : Morten DH

Dato : 22-03-04 14:56

Nikolaj Borg" <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
message
> boards, du mener? Der ser ikke ud til at være andre steder, hvor man ændre

Jeps, den opdagede jeg godt; men det er når jeg har postet en anmeldelse af
en film at mit fulde navn med gyldig e-mailadresse står på siden... og i
disse spamtider er det jo fy fy...

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 22-03-04 16:04

> Jeps, den opdagede jeg godt; men det er når jeg har postet en anmeldelse
af
> en film at mit fulde navn med gyldig e-mailadresse står på siden... og i
> disse spamtider er det jo fy fy...

Jeg mindes, at man i sin tid kunne vælge display, dvs. om den bare skulle
vise brugernavn eller den skulle vise hele moletjavsen. Mystisk, det bliver
man ikke spurgt om længere. Jeg sidder lige og kigger comments igennem, og
der er da ikke nogen af de andre, som har deres e-mail adresse til at stå.
Skyldes problemet ikke, at du har din e-mail adresse som User ID?

/Nikolaj

Fra : Eva Fisker Mikkelsen

Dato : 22-03-04 16:48

Ved ikke om man kan gøre noget smartere, men har selv gjort følgende:
Opret en ligegyldig mail-adresse hos en af de gratis mail-udbydere (yahoo,
hotmail osv) påfør denne mailadresse under e-mail-adresse i dine
brugeroplysninger (dvs. under Konti, under news, under generelt og så
e-mailadresse). Hvis din mailadresse så skulle få spam, kan den bare lukkes,
og du kan oprette en ny. Så undgår du at "beskadige" din egen "vigtige"
mailadresse
Som sagt...måske er der en smartere måde. Har i så fald ikke fundet den!

Fra : J

Dato : 22-03-04 19:21

> [...]
>
> --
> Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde

I Outlook Express klikker du på funktioner og konti, vælger egenskaber og
udfylder feltet med din rigtige adresse, men med en eller anden ændring, som
du så evt. gør opmærksom på i din signatur. Et eksempel: Min e-mail hedder
albuerum@hotmailminusspam.com. Fjern blot minusspam og så skulle det virke.
De onde robotter der suser rundt og høster e-mail-adresser fra bl.a.
newsgroups kan ikke selv finde ud af at fjerne f.eks. "nospam" fra en
adresse. En anden mulighed er at stave snabel-a eller punktum i adressen
(albuerumsnabelahotmailpunktumcom).

Jonas

Fra : Mette

Dato : 22-03-04 20:29

"J" <albuerum@hotmailminusspam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> newsgroups kan ikke selv finde ud af at fjerne f.eks. "nospam" fra en
> adresse. En anden mulighed er at stave snabel-a eller punktum i adressen

Jeg tror, at Morten spørger om, hvordan han kan ændre det på selve sitet,
når "skaden er sket".

Fra : J

Dato : 22-03-04 21:14

"Mette" <no@spam.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> virke.
>

> Jeg tror, at Morten spørger om, hvordan han kan ændre det på selve sitet,

Åh! Dumme mig... ja så kan jeg desværre ikke hjælpe! Men held og lykke...

Jonas

Fra : Morten DH

Dato : 23-03-04 09:54

"Mette" <no@spam.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tror, at Morten spørger om, hvordan han kan ændre det på selve sitet,
> når "skaden er sket".

Nej, det kan jeg sandsynligvis ikke; men ville blot ændre mine indstillinger
så det ikke kommer igen næste gang jeg poster en anmeldelse

Fra : Niels T

Dato : 23-03-04 21:04

"J" <albuerum@hotmailminusspam.com> wrote in message >
> [...]
> newsgroups kan ikke selv finde ud af at fjerne f.eks. "nospam" fra en
> adresse. En anden mulighed er at stave snabel-a eller punktum i adressen

simple ting som f.eks. "nospam" kan de godt "fjerne" fra en e-mail adresse..
-(albuerumsnabelahotmailpunktumcom) virker dog ret sikker