Nogen der kender den her film
Fra : Morten DH

Dato : 22-03-04 09:48

Ong-Bak: Muay Thai Warrior - http://www.imdb.com/title/tt0368909/... Det
lyder jo som en der er værd at købe hjem på dvd

--
Egen butik på internettet? Det er billigere end du tror - jeg kan tilbyde
komplette løsninger fra 150 euro.

Fra : Emil Rune

Dato : 22-03-04 10:49

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> Ong-Bak: Muay Thai Warrior - http://www.imdb.com/title/tt0368909/... Det
> lyder jo som en der er værd at købe hjem på dvd

Traileren er i hvert fald pænt sindsyg...

Emil

Fra : Thomas

Dato : 22-03-04 13:14

"Emil Rune" <noreply@notpossible.na> skrev i en meddelelse

> "Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> wrote in message
> >

> Traileren er i hvert fald pænt sindsyg...
>
> Emil

Hmm.. Hvor kan man se traileren henne?? Jeg syntes ikke lige jeg kunne
se noget link eller noget til den på IMDB... Men det er måske bare mig der
er dum?

Mvh. Thomas

Fra : -V-

Dato : 22-03-04 13:44

Thomas wrote:
> Hmm.. Hvor kan man se traileren henne?? Jeg syntes ikke lige jeg
> kunne se noget link eller noget til den på IMDB... Men det er måske bare
> mig der er dum?

Nu er 'dum' så stærkt et ord at bruge, meeeen....

http://www.cinemovies.fr/fiche_multimedia.php?IDfilm=3023

-V-

Fra : Morbid Angel

Dato : 22-03-04 12:22

On Mon, 22 Mar 2004 09:48:12 +0100, "Morten DH"
<morten@FJERNdrejoe.dk> wrote:

>Ong-Bak: Muay Thai Warrior - http://www.imdb.com/title/tt0368909/... Det
>lyder jo som en der er værd at købe hjem på dvd

Kommer snart med danske tekster fra Universal's Asian Vision serie,
tror Jakob Stegelmann vil have en anmeldelse af den i Troldspejlet i
aften 17:30 på DR1

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Morten DH

Dato : 22-03-04 13:28

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kommer snart med danske tekster fra Universal's Asian Vision serie,
> tror Jakob Stegelmann vil have en anmeldelse af den i Troldspejlet i
> aften 17:30 på DR1

Kanon, det vil jeg lige se så... Hørte om den gennem en kammi som ved jeg
interesserer mig for "underlige" film fra østen... nogen der har et link til
den omtalte trailer?

Fra : -V-

Dato : 22-03-04 13:43

Fra : K.N.

Dato : 22-03-04 13:42

> tror Jakob Stegelmann vil have en anmeldelse af den i Troldspejlet i
> aften 17:30 på DR1

Jakob fortalte forrige mandag, at han i denne uge ville anmelde en
kampsportfilm der overgik alt andet vi hidtil har set, så mon ikke det er
dén.

/ K.N.

Fra : J

Dato : 22-03-04 21:29

"K.N." <in@valid.Mail> skrev i en meddelelse

> Jakob fortalte forrige mandag, at han i denne uge ville anmelde en
> kampsportfilm der overgik alt andet vi hidtil har set, så mon ikke det er
> dén.
>
> / K.N.

Det var det ikke! Den anmeldte film hed "Volcano High" på engelsk (så vidt
jeg husker) og var vist lidt mere useriøs. Effekterne så dog flotte ud, selv
om jeg har lidt svært ved at se det fede i de der
"hop-10-meter-op-i-luften-og-spark-10-mand-i-ansigtet-samtidig"-film.

Jonas (som alligevel godt kunne lide "Matrix" og "Drage i skur, tiger i
bur")

Fra : Morbid Angel

Dato : 23-03-04 07:22

On Mon, 22 Mar 2004 13:42:04 +0100, "K.N." <in@valid.Mail> wrote:

>Jakob fortalte forrige mandag, at han i denne uge ville anmelde en
>kampsportfilm der overgik alt andet vi hidtil har set, så mon ikke det er
>dén.
>
>/ K.N.

Ja det troede jeg også :)

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : Rune Vestergaard

Dato : 22-03-04 23:18

"Morten DH" <morten@FJERNdrejoe.dk> skrev i en meddelelse
> Ong-Bak: Muay Thai Warrior - http://www.imdb.com/title/tt0368909/... Det
> lyder jo som en der er værd at købe hjem på dvd
>
> --

Satme en sej trailer!

Den må jeg ha....