C.V Jørgensen
Fra : Jørn Weissert

Dato : 21-03-04 23:07

Jeg søger akkorder til: Sæsonen er slut .. google er absolut ikke min ven i
det her tilfælde :)

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 03:24

"Jørn Weissert" wrote:

> Jeg søger akkorder til: Sæsonen er slut ..

Okay, jeg har ikke sangen og kan kun huske et enkelt vers, så det
nedenstående er sikkert noget forsimplet - og måske skal det også
transponeres, så det passer med indspilningen. MEN her er mit bud:

D G
Sommeren er forbi nu

A7 D
Og den nærmest fløj afsted

G D Em7
Tomhændet står du tilbage og kan slet ikke følge med

D G
Det sortner for dine øjne

A7 D
Mens du stirrende står her og ser

G D Em7
Endnu et dødt løb blive kørt med dig som blind passager

Em7 C B7
Endnu en gang til men så heller aldrig mer'

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen