Jer der kom på DeKatten
Fra : Anja

Dato : 21-03-04 21:12

Hejsa.

Alle jer der kom på DeKatten, hvor er i nu ? Er der et andet forum i bruger
? Og evt. kan anbefale ?
Man har jo "lidt" abstinenser

Hilsen Anja

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 21-03-04 21:31

Anja" <kiwiol1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Alle jer der kom på DeKatten, hvor er i nu ? Er der et andet forum i
bruger
> ? Og evt. kan anbefale ?
> Man har jo "lidt" abstinenser
>
> Hilsen Anja

Hej Anja

Jeg har ikke noget svar på dit spørgsmål, jeg må bare lige fortælle hvor
kedeligt det er, at DeKatten har lukket ! Det er en månedstid siden jeg var
der sidst (eksamenstid .. gys.. ) så jeg var ikke klar over at der var
lukket - men hvor er det dog træls at folk laver sådan noget l*** så man
ødelægger det for så mange mennesker ! Æv ..

Håber det vender tilbage igen engang

Hilsen Pia og misserne ...

--
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark
Website: http://www.sitecenter.dk/dear_jane

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 21-03-04 21:32

Hejsa

Der er jo også www.felisforum.dk og www.katteforum.dk selv om jeg også selv
savner dekatten enormt og de andre ikke er helt det samme.

MVH
Gitte
www.sacala.dk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 21-03-04 22:30

Anja wrote:
> Hejsa.
>
> Alle jer der kom på DeKatten, hvor er i nu ? Er der et andet forum i
> bruger ? Og evt. kan anbefale ?
> Man har jo "lidt" abstinenser

Man kunne i det hele taget spørge, hvor folk generelt er blevet af ?
Her mangler mange af dem, der har været med fra starten i 1999.

M.v.h
Niels

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 21-03-04 23:11

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@nospam.dk> writes:

> Man kunne i det hele taget spørge, hvor folk generelt er blevet af ?
> Her mangler mange af dem, der har været med fra starten i 1999.

Flygtet til alle sider fordi der gik netbetjent i gruppen og dermed
gik det hyggelige ligesom fløjten...

Men mange kom på DeKatten

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 22-03-04 20:29

Henrik Pedersen wrote:
> Flygtet til alle sider fordi der gik netbetjent i gruppen og dermed
> gik det hyggelige ligesom fløjten...

Jamen det var da muligvis en til mig, men helt ærligt, engang imellem
har det altså været nødvendigt, når der fx. gentagne gange har været
killinger til salg, som ikke er i akut nød.

M.v.h
Niels, der kun skriver herinde, og det er der sikkert nogen der er glade
for

Fra : Kate

Dato : 22-03-04 20:32

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@nospam.dk> wrote in

> Jamen det var da muligvis en til mig,

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men jeg tror også mange er
flygtet i forbindelse med nogle af monstertrådene der nogle gange er
gået totalt over gevind. Ved den seneste _ved_ jeg nogle meldte gruppen
fra, desværre.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-03-04 01:38

In article <405e0964$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, Niels
Jacobsen <niels.k.jacobsen@nospam.dk> wrote:

Jeg er lige her

> Man kunne i det hele taget spørge, hvor folk generelt er blevet af ?
> Her mangler mange af dem, der har været med fra starten i 1999.
>
> M.v.h
> Niels

Det har du ret i. Der er også en del jeg savner, men der kan jo være så
mange grunde - også personlige - til at folk ikke har lyst eller kan
bruge tid herinde mere

Fra : Mette

Dato : 22-03-04 13:52

> Man kunne i det hele taget spørge, hvor folk generelt er blevet af ?
> Her mangler mange af dem, der har været med fra starten i 1999.

Nej nej, jeg er her engang imellem, men det er ikke meget :) Og ja...jeg
skrev vidst også lidt herinde tilbage i '99

- Mette

------
Gillian
opdræt af Norsk Skovkat
Home: www.gillian.dk
Mail: mette@gillian.dk
Phone: (+45) 5190 7883

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-03-04 15:36

In article <c3mni0$2mrv$1@news.cybercity.dk>, Mette
<mette@dk-gillian.dk> wrote:

> Nej nej, jeg er her engang imellem, men det er ikke meget :) Og ja...jeg
> skrev vidst også lidt herinde tilbage i '99

Ja, det gjorde du da, hej Mette

Fra : Mette

Dato : 23-03-04 16:44

> Ja, det gjorde du da, hej Mette

Hehe - ja HEJ :)

Fra : Denise

Dato : 23-03-04 17:46

Mette wrote:

> Nej nej, jeg er her engang imellem, men det er ikke meget :) Og
> ja...jeg skrev vidst også lidt herinde tilbage i '99
>
> - Mette

Hej Mette
Nå, du er med endnu
Det er godt nok længe siden. Jeg kan huske træffet hos dig, da du havde
killinger, første gang tror jeg det var, og der var en masse skønne
killinger, som blev nusset hele aftenen. Og også 2 dejlige voksne katte, den
ene var Robin .

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 23-03-04 18:37

On 2004-03-23 17:45:46 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> said:

> [...]
> killinger, første gang tror jeg det var, og der var en masse skønne
> killinger, som blev nusset hele aftenen. Og også 2 dejlige voksne katte, den

Øv, og jeg blev syg og kom ikke med. Til gengæld fik jeg hilst på Robin
til en udstilling senere, hvor han lå og slangede sig i buret og rakte
poten ud til pænt goddag
Og I var begge to med til træf hos mig. Vi var ca. 14 mennesker, der
sad i lag i vores lille stue i omkring 35 graders varme. Og kattene
skulle ikke nyde noget, så de sad i soveværelset...
He, det var tider
--
Knus fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 23-03-04 19:35

Ann Rudbeck wrote:

> [...]
> sad i lag i vores lille stue i omkring 35 graders varme. Og kattene
> skulle ikke nyde noget, så de sad i soveværelset...

Hihi, ja det var godt nok varmt den dag, Men kattene kom da lidt frem, så
vidt jeg husker fik jeg aldernådigst lov til at klappe en af dem,eller var
det begge t

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 24-03-04 15:49

In article <40608364$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Denise
<reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote:

> Hihi, ja det var godt nok varmt den dag, Men kattene kom da lidt frem, så
> vidt jeg husker fik jeg aldernådigst lov til at klappe en af dem,eller var
> det begge t

Det var Ditte der vovede sig frem, da det tyndede lidt ud i flokken

Donna er lidt sær, hun er min nussegris og store hjertebarn, men hun er
ikke meget for fremmede, slet ikke mange på en gang, eller høje lyde.
Og den hønsegård vi tilsammen frembragte var jo ikke ligefrem lydløs

Derfor har vi heller aldrig så meget som overvejet at udstille hende.
Hun har ellers (haft) udseendet til det, siges det, men hun har ikke
psyken.

--
Knus fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 24-03-04 19:20

> [...]
> Derfor har vi heller aldrig så meget som overvejet at udstille hende.
> Hun har ellers (haft) udseendet til det, siges det, men hun har ikke

Ja, men kønne og dejlige er de jo begge to

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 24-03-04 20:21

On 2004-03-24 19:19:40 +0100, "Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> said:

> Ja, men kønne og dejlige er de jo begge to

Hvordan går det med dine drenge, enes de?
--
Knus fra Ann R

Fra : Denise

Dato : 24-03-04 21:05

Ann Rudbeck wrote:

> Hvordan går det med dine drenge, enes de?

Ork ja, de enes fint, jeg kan slet ikke huske hvornår de sidst var uvenner.
De vasker hinanden og slås for sjovt og tér sig af og til som killinger, og
de bliver lige straks 9 år. Og endnu bedre, Molly synes for det meste de er
ok, nu er hun også begyndt at vaske Blonde lidt i panden, i stedet for at
smække ham en Og Dino er altid hvor Molly er, han er så glad for hende
når han er så heldig at få lidt vask i panden

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-03-04 22:17

In article <4061ea0c$0$259$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, Denise
<reindel@*NOSPAM*c.dk> wrote:

> [...]
> smække ham en Og Dino er altid hvor Molly er, han er så glad for hende
> når han er så heldig at få lidt vask i panden

Dejligt at forholdet også kan udvikles efter så mange år

--
Knus fra Ann R

Fra : Louise Viborg

Dato : 21-03-04 23:39

On Sun, 21 Mar 2004 21:12:28 +0100, "Anja" <kiwiol1@stofanet.dk>
wrote:

>Hejsa.
>
>Alle jer der kom på DeKatten, hvor er i nu ? Er der et andet forum i bruger
> [...]

Tjooo...jeg er bare her Og så er der jo også min mands forum
www.debatkat.dk. Desværre er det længe siden han har lavet noget på
siden pga han bruger en masse tid på sin skole, men det skal nok komme

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Britta Sørensen

Dato : 22-03-04 14:13

> [...]
> Hejsa.
>
> Alle jer der kom på DeKatten, hvor er i nu ? Er der et andet forum i

Jeg nåede godt nok ikke komme ret meget unde på Dekatten, var helt grøn
derinde
Men jeg ihvertfald her og inde på katteforum og felisforum, sån og kigger
det hele lidt af, men Dekatten virkede nu som noget specielt, jeg håber også
meget på den kommer op og køre igen engeang !

De venligste hilsner Britta

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 22-03-04 21:07

> [...]
> Hejsa.
>
> Alle jer der kom på DeKatten, hvor er i nu ? Er der et andet forum i

Jeg er lidt her og der
Men slår mig nok mest på FelisForum.dk *S*

/Joan
www.haarbolden.dk

Fra : Lisbeth Christensen

Dato : 23-03-04 10:03

"Anja" <kiwiol1@stofanet.dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> Alle jer der kom på DeKatten, hvor er i nu ? Er der et andet forum i
bruger
> ? Og evt. kan anbefale ?
> Man har jo "lidt" abstinenser
>
> Hilsen Anja

Tjah, det nye Katteforum.dk er jo kommet op og stå - det er langt fra
perfekt, men hvorfor ikke gøre en indsats for at gøre det bedre end det er?

VH Lisbeth C fra Dekatten

--
http://www.mactabby.dk - opdræt af maine coons.

- Cats come in many varieties...and every one is divine.

Fra : conmeo

Dato : 05-04-04 12:09

Hejsa alle

først vil jeg sige, at jeg er HELT ny på dette forum eller hvad det nu
er. Jeg søgte ordet "dekatten", og blev så guidet hertil. Og så stødte
jeg på en flot kattefolk - Hej med jer.

Ja, Dekatten er lukkket. Men jeg blev noget forvirret lør- og søndag.
Der var katteudstilling i Hedensted, hvor rigtig mange gik rundt med
Dekattenskildt. Hvorfor reklamere for noget som ikke findes?? til sidst
undrede det mig så meget, at jeg spurgte en om hvorfor "gamle"
Dekattenfolk gik med skildt, for det var jo lukket - svaret var, at det
var i fredags det endelig sluttede....der skulle åbenbart have været
startet noget andet op, men så var slut nu.

Personligt syntes jeg, at det er ærgeligt at Dekatten nu igen er lukket.
www.Felisforum.dk blev faktik i sin tid til, da Dekatten lukkede sidste
år, men blev så åbnet igen. Ja, jeg vil så benytte mig af de andres
forumer, og glæder mig til at ser jer der.

Med venlig hilsen Heidi - Con Meo's Hellige Birmaer

http://www.kandu.dk/

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 05-04-04 13:00

In article <40713e83$0$159$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>, conmeo
<conmeo.news@kandu.dk> wrote:

> Der var katteudstilling i Hedensted, hvor rigtig mange gik rundt med
> Dekattenskildt. Hvorfor reklamere for noget som ikke findes??

Hej Heidi - velkommen til

Et kvalificeret gæt. Der er en masse mennesker, der har delt
hinandens sorger og glæder med misserne i lang tid - men de ved ofte
ikke hvordan hinanden ser ud. På en udstilling møder man så ofte netop
de mennesker - men uden at vide det - med mindre man altså tager et
kendetegn på.
Her på NG' havde vi i de go'e gamle dage "Den Hemmelige MuseKlub" *g*
og vi gik på udstilling med en pelsmus på trøjen. (Helles Kesto stjal
min.. *g*) Senere lavede Lisbeth t-shirts med DHMK til alle der ville
ha'. Samme fænomen.

--
Knus fra Ann R