Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HJÆLP: Gendannelse af billeder på compactf~
Fra : Cirque

Dato : 21-03-04 20:26

Jeg skulle flytte nogen billeder fra mit jubilæum fra flash kortet
til PC'en. Efter at have flyttet dem, slettede jeg billederne på
kortet.... og så gik min computer ned.....

Hjælp mig - pleeaassee - kan billederne gendannes?

--
www.supermario.webbyen.dk

Fra : Cirque

Dato : 21-03-04 20:35

Behøver ikke hjælp alligevel. Mapperne havde bare forputtet sig....

Fra : Richard

Dato : 21-03-04 21:15

Cirque wrote:

> Behøver ikke hjælp alligevel. Mapperne havde bare forputtet sig....

Men regn med det sker igen og vær forberedt - hent fx
freeware-programmerne File recovery og Smart recovery hos:
www.pcinspector.de/file_recovery/welcome

Det er godt at være forberedt, mit 256 Mb CF-kort var gået agurk i
fredags efter 6-8 ugers stilstand og selvfølgelig opdagede jeg det
først, da jeg stod og skulle fyre billeder af. Så jeg måtte nøjes med at
tage, hvad det originale 16 Mb-kort rummede. Og skulle først til at
Google programmerne op i gamle indlæg herinde. Surt sjov .-)

Bedre at være forberedt, så du kender programmerne, når du får brug for
dem

Sørg iøvrigt for at hente begge de nævnte programmer, Smart recovery
kunne slet ikke læse mit defekte CF-kort, men File recovery kunne godt
og hentede en del billeder frem af mørket. Meget anbefalelsesværdigt

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : PJ

Dato : 21-03-04 20:36

> [...]
> kortet.... og så gik min computer ned.....
>
> Hjælp mig - pleeaassee - kan billederne gendannes?

Der findes vist adskillige programmer til at gendanne tabte/slettede
data
kig fx. her:
http://www.flashmemory.com.au/supportanswer.asp?ID=34

eller søg fx. på google med noget som: