storby ferie, Prag ?
Fra : John

Dato : 21-03-04 17:57

"Michael Vilhelmsen" <Mivi@SHOULD.BE.REMOVED.Hunderupnet.dk> skrev i en
meddelelse news:ash7c.1331$Ur.1158@news.get2net.dk...
> Hej
>
> Jeg har spurgt en gang tidligere, men kan ikke finde mit eget indlæg !
>
> Jeg vil gerne med min kone til en storby i en forlænget weeekend.
> Jeg vil foretrække at flyve, men kan godt bruge tog / bus eller endda
kører
> selv.
> Prisen skal være billig, da vi ikke vælter i penge.
>
> Jeg havde tænkt mig noget med afgang en fredag i maj og hjemkomst søndag
> /mandag efter.
>
> Jeg kunne godt tænke mig at komme til Prag.
> [...]

Sterling flyver til Prag til priser fra 495 kroner pr. vej.

Ellers arrangerer www.skanrejser.dk også turer derned.

www.eurolines.dk kører også til Prag, men så skal du selv sørge for
overnatning.

Du kan finde masser af billige overnatningsmuligheder på Google:

http://www.google.dk/search?q=Prague+%2BCheap+hotels&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

http://www.google.dk/search?hl=da&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&q=Prague+%2BCheap+accommodation&btnG=Google-s%C3B8gning&meta=

Prag kan klart anbefales. Jeg har selv været der omkring 10 gange og er ikke
blevet træt af byen endnu

Berlin er også en spændende by, men Prag er lige en tand mere spændende - og
billigere.

Mvh

John