Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Powershot A75
Fra : Henrik Lund Nielsen

Dato : 21-03-04 13:21

Hej

Jeg overvejer at købe Canon Powershot A75, men har ikke kunnet finde nogle
anmeldelser af det endnu. Er er nogle af Jer, der har prøvet det og kan
anbefale det?

-
Henrik

Fra : Ole Helms

Dato : 21-03-04 14:15

On Sun, 21 Mar 2004 13:21:17 +0100, "Henrik Lund Nielsen"
<heluni@get2net.dk> wrote:

> [...]
>anmeldelser af det endnu. Er er nogle af Jer, der har prøvet det og kan

Jeg er godt tilfreds med mit, som jeg modtog 8. marts.
A75 adskiller sig fra A70 med større display, en række
"scene-programmer" til eks. fyrværkerioptagelser samt mulighed for
direct printing til fotoprinter.
Ellers er det vist identisk med A70.

--
Venligst
Ole Helms

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-04 14:52

"Ole Helms" <ole-x-helms@hotmail.com> wrote

> ....samt mulighed for
> direct printing til fotoprinter.

Denne feature er nu også mulig med A70 - hvis man altså opdaterer
firmwaren..

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-03-04 13:56

> Jeg er godt tilfreds med mit, som jeg modtog 8. marts.
> A75 adskiller sig fra A70 med større display, en række
> "scene-programmer" til eks. fyrværkerioptagelser samt mulighed for
> direct printing til fotoprinter.

Jeg har netop købt et sådan, men måske du kan hjælpe mig lidt?!

Jeg kan ikke overføre billeder fra kameraet på anden måde end at bruge TWAIN
driveren. Den medfølgende ZoomBrowser kan tilsyneladende ikke få fat i
kameraet, men TWAIN (via photoshop) virker fint, ligesom PSRemote fint kan
kommunikere med og kontrollere kameraets funktioner.

Det skal måske nævnes at jeg kører Windows 2003, som dog overvejende bygger
på en XP-kerne.

mvh
Kim Jensen

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-03-04 19:02

Det har jeg: http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/a75.html

--
-Jens B.

(Øv, mangler stadig at få mit 1D Mark II, så ingen nye billeder)

Fra : Henrik Lund Nielsen

Dato : 23-03-04 14:24

Tak for linket.