T4800SE kan ej bruges til spil!?
Fra : Rasmus O.

Dato : 21-03-04 12:56

Hej NG,
Jeg har et Nvidia MSI T4800SE-TD8X
Bruger Vindows XP Pro
AMD Athlon XP2400+
512MB RAM

Kortet virker perfekt til "almindelig" Windows brug, samt Video klip/film
Når jeg starter et spil, Modern Air Combat (demo) eller andre "krævende
spil, bliver skærmen sort, og PC'en låser, jeg kan normalt gå ind i
spilopsætningen, men når selve spillet skal starte "går alt i sort"..

Nogen gode ideer og tilråb ønskes...

Mvh & god weekend
Rasmus O.

Fra : LC

Dato : 21-03-04 13:45

Du har vel glemt at installere din AGP port fra den medfølgende drivercd til
dit bundkort ell.
hente den nye Nvidia driver til dit gfx kort :)

Fra : Rasmus O.

Dato : 21-03-04 16:08

Hej LC,
Det er jo det!
Alt er nu OK.
Mange tak for hurtig hjælp

Mvh
Rasmus O.

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 21-03-04 18:43

> Det er jo det!
> Alt er nu OK.

Gutti, for ja, det kort kan være med på mange spil endnu.

- Lene
http://piv.nu/