Fyldt peberfrugt, opskrift ?
Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-03-04 21:16

Hej,

er der nogen der ligger inde med en påskrift på fyldt peberfrugt ?

Kunne være spændende at prøve.

mvh

Thomas Jensen

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-03-04 21:39

Thomas Jensen wrote:
> Hej,
>
> er der nogen der ligger inde med en påskrift på fyldt peberfrugt ?
>
> Kunne være spændende at prøve.

Lav en kødsovs af en eller anden slags. Det øverste af peberfrugterne.
Fyld i. Drys ost over (f.eks. parmesan). I ovnen i 20 minutter ved 200
grader. Spis :)

/David

Fra : Peter Løhde Svarre

Dato : 20-03-04 22:11

Jeg plejer at lave en fars i stil med den jeg bruger til frikadeller, og
fylde den i peberfrugterne, drysse lidt rasp over, og bage dem i ovnen i
omkring 40 minutter ved 180 grader.

Prøv at søge i Google efter fyldte peberfrugter - der kommer mange spændende
opskrifter.

Hilsen
Peter

Fra : peet_dk

Dato : 21-03-04 11:46

"Peter Løhde Svarre" <svarre69@mali.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg plejer at lave en fars i stil med den jeg bruger til frikadeller, og
> fylde den i peberfrugterne, drysse lidt rasp over, og bage dem i ovnen i
> omkring 40 minutter ved 180 grader.

Putter du også løg i farsen? Kan huske min mor har lavet sådan nogle, smagte
godt :) Kan bare ikke huske om hun også puttede løg i.

Fra : Padmé Amidala

Dato : 20-03-04 23:02

Fyld en kødsauce i sammen med kogte vilde ris. Læg et låg af masser af
mozzarella på og tilsidst låget fra peberfrugten. I ovnen ved 200 grader i
ca 20 min.

VH
Padmé