Simpel bookingkalender
Fra : Tage Danielsen

Dato : 20-03-04 13:22

Jeg søger en simpel bookingkalender som skal bruges til en sejlerskole hvor
sejlerne så via internettet skal kunne skrive sig på de ugentlige dage som
de ønsker at sejle
Jeg har intet begreb om php og mysql så den skal være ligetil at loade op
og installere på min hjemmeside hos Starthotel.dk

Håber der er nogen der kan hjælpe

T Danielsen

fjern *er i emailadressen

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 20-03-04 13:41

Tage Danielsen wrote:
> [...]
> Jeg har intet begreb om php og mysql så den skal være ligetil at loade op
> og installere på min hjemmeside hos Starthotel.dk

Du er havnet i den forkerte gruppe... Hvis du ikke kan finde et egnet
script selv, kan du henvende dig i news:dk.opslag.stillinger - her er
der sikkert mange, der vil arbejde for dig.

Denne gruppe er en "hjælp-til-selvhjælp" gruppe, hvilket vil sige at du
skal yde noget selv.

Mvh
Tonni

Fra : Jonas Koch Bentzen