|
| TISCALI siger undskyld til alle deres kund~ Fra : Spangkuk |
Dato : 20-03-04 12:48 |
| | |
Nic (20-03-2004)
| Kommentar Fra : Nic |
Dato : 20-03-04 13:25 |
|
> Langt om længe en Tiscali-leder der kan se hvad vi andre
> kan se (har oplevet).
Ja, men kommer det til at gøre en forskel.
Jeg tror det tager ÅR inden det ry igen er blevet bare lidt bedre. Det
tog 3 år af smadre, tror det tager 10 at genoprette.
> Flot at han så også har nosser til at undskylde offentligt !
Det kræver ikke det vilde imho...
> http://www.infopaq.dk/forside/forside.asp?artNo=119991
Old news.
| |
Bertel Lund Hansen (20-03-2004)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 20-03-04 13:41 |
|
Nic skrev:
>Ja, men kommer det til at gøre en forskel.
>Jeg tror det tager ÅR inden det ry igen er blevet bare lidt bedre. Det
>tog 3 år af smadre, tror det tager 10 at genoprette.
Det er lidt begrædeligt at Tiscali har problemer med sit Image
.... Jeg synes egentlig det er omvendt.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/
| |
ttoet (21-03-2004)
| Kommentar Fra : ttoet |
Dato : 21-03-04 10:21 |
|
"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse
news:0seo50lfg6grqebpq1qqu0t81tlvcocp5i@news.stofanet.dk...
> Det er lidt begrædeligt at Tiscali har problemer med sit Image
> ... Jeg synes egentlig det er omvendt.
LOL
--
thoeger
| |
Spangkuk (20-03-2004)
| Kommentar Fra : Spangkuk |
Dato : 20-03-04 15:25 |
|
"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> > Flot at han så også har nosser til at undskylde offentligt !
> Det kræver ikke det vilde imho...
Næ, det burde det ikke, men ikke desto mindre har de 4 foregående
direktører holdt fanen højt imens de har bygget luftkasteller.
Man kan sammenligne det med alkoholisme,- første
skridt til helbredelse er erkendelse
Spang
| |
Bertel Lund Hansen (20-03-2004)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 20-03-04 16:31 |
|
Spangkuk skrev:
>Man kan sammenligne det med alkoholisme,- første
>skridt til helbredelse er erkendelse
Det er måske blot et spørgsmål om at 4 fyrede direktører på
stribe ligesom har tilskyndet til en anderledes tilgang til
problemerne?
En direktør (og mange andre) skal ikke så meget dømmes på sine
ord som på sine handlinger.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/
| |
Spangkuk (20-03-2004)
| Kommentar Fra : Spangkuk |
Dato : 20-03-04 18:58 |
|
"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk>
> En direktør (og mange andre) skal ikke så meget dømmes på sine
> ord som på sine handlinger.
Der tager du fejl. I Tiscali's tilfælde er det kørt så langt ud,
at der, imho ikke var anden mulighed end at stille sig ansigt
til ansigt med kunderne og undskylde.
På det niveau er det som med politik,- man skal beherske
krisehåndtering.
Den nye direktør står faktisk, efter min mening, med en "alt
eller intet"-situation, og efter at ha' fumlet rundt den seneste
tid med nyttesløse udfald imod TDC, kampagner der ikke har
været teknisk understøttet, alt for lave priser og focus på antal
kunder, ikke indtjening, ser det ud til at han nu er presset så
hårdt op i hjørnet, at vi slipper for flosklerne.....!
I Q303 var Danmark faktisk det land med laveste udvikling i
Tiscali World Wide, så du kan nok fornemme det pres han
startede stillingen under...
Men lad os nu se, der kan let komme en 6. direktør...
Spang
| |
Bertel Lund Hansen (20-03-2004)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 20-03-04 20:01 |
|
Spangkuk skrev:
>> En direktør (og mange andre) skal ikke så meget dømmes på sine
>> ord som på sine handlinger.
>Der tager du fejl.
Nej.
>I Tiscali's tilfælde er det kørt så langt ud,
>at der, imho ikke var anden mulighed end at stille sig ansigt
>til ansigt med kunderne og undskylde.
Muligt - men hvis det er det eneste han gør, kan det være det
samme. Og det var det jeg sagde.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/
| |
Spangkuk (20-03-2004)
| Kommentar Fra : Spangkuk |
Dato : 20-03-04 22:04 |
|
"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk>
> Muligt - men hvis det er det eneste han gør, kan det være det
> samme. Og det var det jeg sagde.
EOD
Spang
| |
Mikkel Gottlieb (20-03-2004)
| Kommentar Fra : Mikkel Gottlieb |
Dato : 20-03-04 22:17 |
|
"Spangkuk" <hrmfkekgh@tiyestkt.øå> wrote in message
news:c3ibik$2m4$1@news.cybercity.dk...
>
> "Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk>
>
> > Muligt - men hvis det er det eneste han gør, kan det være det
> > samme. Og det var det jeg sagde.
Uanset hvad så får firmaer hug hvis de gør noget kunderne mener er dumt.
Hvis firmaet gør det godt så kommer den "Hvad sagde vi - hvorfor gjorde
de ikke det fra starten" fra kunderne, så uanset hvad der var blevet
gjort så ville folk have reageret negativt. Jeg synes da det er værd at
tænke på at det er en forretning. Jeg tror ikke der er nogen der er
interesseret i at ødelægge en forretning - så alle de ting kunderne
synes er dårlige er jo nok vedtaget ud fra en betragtning om at det var
det bedste for kunderne eller forretningen (som jo er kunderne) og man
kan ikke altid stille alle tilfredse
Mikkel
| |
Bertel Lund Hansen (20-03-2004)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 20-03-04 22:46 |
|
Mikkel Gottlieb skrev:
>Uanset hvad så får firmaer hug hvis de gør noget kunderne mener er dumt.
Jeg tror ikke du ved hvad vi snakker om. Problemet er at Tiscali
har sendt hundredvis (tusindvis?) af forkerte regninger og
efterfølgende sendt dem til et snotforvirret incassobureau.
Det har *intet* med normal forretningsdrift at gøre. Det nærmer
sig bedrageri.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/
| |
Spangkuk (20-03-2004)
| Kommentar Fra : Spangkuk |
Dato : 20-03-04 22:52 |
|
"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk>
> Det har *intet* med normal forretningsdrift at gøre. Det nærmer
> sig bedrageri.
Tilbage,- jeg misforstod.
(Kan vist ikke vænne mig til at vi er enige)
Spang
| |
Mikkel Gottlieb (21-03-2004)
| Kommentar Fra : Mikkel Gottlieb |
Dato : 21-03-04 00:13 |
|
"Bertel Lund Hansen" <nospamius@lundhansen.dk> wrote in message
news:8pep505mjsgi2gh9hgkhocbbal1js6rf49@news.stofanet.dk...
> Jeg tror ikke du ved hvad vi snakker om. Problemet er at Tiscali
> har sendt hundredvis (tusindvis?) af forkerte regninger og
> efterfølgende sendt dem til et snotforvirret incassobureau.
Jeg er helt med. Min pointe er bare at jeg tvivler stærkt på at der er
nogen der har tænkt "Nu skal vi satme genere nogle kunder..... "
Mikkel
| |
Bertel Lund Hansen (21-03-2004)
| Kommentar Fra : Bertel Lund Hansen |
Dato : 21-03-04 09:10 |
|
Mikkel Gottlieb skrev:
>Jeg er helt med. Min pointe er bare at jeg tvivler stærkt på at der er
>nogen der har tænkt "Nu skal vi satme genere nogle kunder..... "
Jeg tør slet ikke gisne om hvad Tiscali har tænkt - eller om de
har tænkt.
Fejl kan ske, og ting kan udvikle sig anderledes end forventet.
Men man kan ikke sidde hundredevis af klager overhørig gennem en
periode på mere end et år uden at have forskertset enhver ret til
sympati og tilgivelse.
Det er lidt malplaceret når du slutter dit indlæg for Tiscali med
"og man kan ikke altid stille alle tilfredse".
Man kan lade være med at anklage dem for noget forkert! Det har
ikke noget at gøre med at stille tilfreds, men med at opføre sig
anstændigt.
--
Bertel
http://bertel.lundhansen.dk/ FIDUSO: http://fiduso.dk/
| |
Morten Kjaer Nielsen (20-03-2004)
| Kommentar Fra : Morten Kjaer Nielsen |
Dato : 20-03-04 22:55 |
|
Bertel Lund Hansen wrote:
> Det er måske blot et spørgsmål om at 4 fyrede direktører på
Hov!
Det er nu kun den "fjerde" der er på posten i Tiscali (world online) regi, hvis
vi vel og mærke taler om adm. direktør.
For respektens skyld, mindst en af de tre tidligere har valgt selv at sige fra.
--
Morten!
| |
John Sahl (20-03-2004)
| Kommentar Fra : John Sahl |
Dato : 20-03-04 23:17 |
|
Morten Kjaer Nielsen wrote:
> For respektens skyld, mindst en af de tre tidligere har valgt selv at
> sige fra.
Ja, vedkommende du taler om, viste på eksemplarisk vis, hvordan
flere skulle have gjort allerede den gang.
--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det
| |
|
|