Start på SQL
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 20-03-04 12:07

Hej, ved ikke helt om det er den rigtig gruppe jeg er i, men jeg søger en
bog som omhandler SQL programmering. Den hedder "Start på SQL" og kommer fra
forlaget IDG, MEN den bliver ikke trykt mere og kan der for ikke købes mere
i boghandlere.

Så hvis der er nogle der ligger inden med bogen og ikke skal bruge den mere
er jeg meget interesseret i den.

mvh. Rune Thougaard

Fra : René Jensen

Dato : 20-03-04 12:30

Rune Thougaard Kristensen wrote:
> [...]
> forlaget IDG, MEN den bliver ikke trykt mere og kan der for ikke købes mere

Fra samme forlag har jeg "SQL i praksis", jeg vil næsten tro at den
indeholder nogenlunde de samme ting, som "Start på SQL". Altså en
grundig indføring i SQL. Jeg ved så ikke om den stadig er i handel, men
det kunne da være et forsøg værd at kigge efter den.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : moda

Dato : 01-04-04 14:54

> Fra samme forlag har jeg "SQL i praksis", jeg vil næsten tro at den
> indeholder nogenlunde de samme ting, som "Start på SQL".

Jeg har "SQL i Praksis og den vil klart anbefale.

Moda