Hobby 495 - årg. 83
Fra : Me & my pc.

Dato : 19-03-04 22:04

Hej

Er ved at købe sådan en fætter. Hedder Hobby prestice og på typeskiltet står
der så 495. Med en egenvægt på 900 kg og en totalvægt på 1200.

Har så forsøgt at finde lidt info om den på nettet, men kan ikke finde den
eksakte vogn, men en masse andre med samme navn og typenummer.
Kan man derfor forstille sig at Hobby har lavet flere vogne med forskellig
indretning, men kaldt dem for det samme ?

Har været vognen igennem og for mine nybegynder øjne ser det helt fornuftigt
ud. Men skal have et større check på den igen i dagslys - Er der noget
specielt som man bør lægge mærke til ?

Vognen er u-indregisteret og jeg kan købe den for 20K. med et 7 år (
velholdt ) penta telt til - Er det, under forudsætning at vognen er ok, en
fair pris ?

Kim

Fra : SB

Dato : 19-03-04 23:28

"Me & my pc." <test@test.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vognen er u-indregisteret og jeg kan købe den for 20K. med et 7 år (
> velholdt ) penta telt til - Er det, under forudsætning at vognen er ok, en

Skal den synes, eller er den klar til at få nr. plader på?
Hvornår er den gastestet og testet for fugt?

Kig også efter dækkene, de har det med at revne inde i rillerne, hvor man
kun kan se det ved hjælp af en lygte

Lidt svært at vudere om prisen er okay, sikkert det de koster, men som jyde
ville jeg gerne have pillet en 4 - 5000 af

kommer også lidt an på hvad der er med af ekstra udstyr osv.

Søren