Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Beocom 4
Fra : Thomas P

Dato : 19-03-04 14:23

Hejsa

Jeg har et lille problem som jeg håber at I kan hjælpe mig med!

Jeg har lige købt en Beocom 4 telefon, men ca. 10 minutter efter jeg satte
telefonen til kom der til at stå på telefonens display at der ingen kontakt
er til basen???

ER dette et problem som I kan hjælpe mig med..

MVH

Thomas Petterson

Fra : Hans Paulin

Dato : 19-03-04 14:36

Thomas P skrev:

> ER dette et problem som I kan hjælpe mig med..

....har du ladet den op - de der 12 timer?
Hans

Fra : Thomas P

Dato : 19-03-04 14:54

Hej Hans

Den har stået i næsten 72 timer og den skulle gerne være sat rigtigt til..

/Thomas

Fra : Hans Paulin

Dato : 19-03-04 15:10

Thomas P skrev:

> Hej Hans
>
> Den har stået i næsten 72 timer og den skulle gerne være sat rigtigt
> til..

....så gir jeg op - da min var opladet, virkede den...
Hans

Fra : Jochke

Dato : 20-03-04 06:59

"Thomas P" <2045326m001@stofanet.dk> wrote in message

> [...]
kontakt
> er til basen???
>
> ER dette et problem som I kan hjælpe mig med..

To ting vil jeg sige der kan være galt. Enten er det en teknisk fejl, og
skal derfor på værksted. Ellers er det fordi der er byttet om på håndsæt og
base fra en anden BeoCom4. Da håndsættet kun kan tilmeldes den ene base den
er tilmeldt fra fabrikkens side.

/Jochke

Fra : Bjarne Just

Dato : 22-03-04 08:51

> [...]
> Jeg har lige købt en Beocom 4 telefon, men ca. 10 minutter efter jeg satte
> telefonen til kom der til at stå på telefonens display at der ingen

Som jeg læser det, så har den ikke skrevet det fra starten af? I så fald
lyder det ikke som om, at de ikke er parret rigtig fra fabrikken af. Hvis du
ikke har prøvet det, så prøv at tage strømmen fra laderen (basen) og tænde
igen. Prøv også det samme med håndsættet.

Hvis dette ikke virker, så tag kontakt til forhandleren.

mvh Bjarne