Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
lån af digitalt kamera 8-10X zoom
Fra : Gert Medom

Dato : 19-03-04 12:49

Fra: "Gert Medom" <Gert.medom@stofanet.dk>
Emne: Lån af kamera m 10X zoom
Dato: 19. marts 2004 10:27

Hej Ng

Jeg tænker meget på at købe et kamera med en kraftig zoom, men vil gerne
prøve det først. Mit ellers glimrende kamera har "kun" 3x zoom.

Jeg forestiller mig en låneperiode på 1-2 uger og du kan evt låne mit kamera
til gengæld (powershot S45). Jeg passer selvfølgelig på dit kamera som var
det mit eget.

Jeg bor i Århus området.

Hilsen Gert

Fra : Mich@el

Dato : 19-03-04 16:24

Hejsa.

Når du først har prøvet 10 x zoom (optisk) går du aldrig tilbage til mindre
zoom.

Mvh.
Michael

Olympus 2100UZ

Fra : Deaster

Dato : 19-03-04 16:51

"Mich@el" <xxxxxxxx@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
>
> Når du først har prøvet 10 x zoom (optisk) går du aldrig tilbage til
mindre
> zoom.

Det kommer godt nok an på hvilket kamera der er tale om.

Btw. gider du ikke skrive under citaterne og klippe det overflødige væk, det
gør det nemmere at følge tråden ?

Deaster

Fra : Gert Medom

Dato : 20-03-04 09:49

Tak for jeres svar.

Spørgsmålet er fortsat, om der er en låne mulighed, eller anden mulighed for
at prøve et sådant kamera?

Tak på forhånd.

Hilsen Gert

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 20-03-04 10:02

Hej

Gert Medom wrote:
> Spørgsmålet er fortsat, om der er en låne mulighed, eller anden mulighed for
> at prøve et sådant kamera?

Ja, man køber det pr postordre og prøver det. Hvis det ikke passer dig,
så returnerer du det med henvisning til din 14 dages returret på fjernsalg.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Brian Jensen

Dato : 20-03-04 23:25

> Jeg forestiller mig en låneperiode på 1-2 uger og du kan evt låne mit
kamera
> til gengæld (powershot S45). Jeg passer selvfølgelig på dit kamera som var
> det mit eget.

ville du selv låne foto udstyr i 5000 - 10000 kroners klassen til en
tilfældig fremmed ?? Det tror jeg ikke der er mange der vil.

Hilsen Brian