Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Håndholdt med 1/8 sek med Panasonic DMC FZ~
Fra : Henrik

Dato : 19-03-04 12:47

Det kan lade sig gøre se i dk.binaer )

Fra : Simon Nielsen

Dato : 19-03-04 16:59

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> wrote in message
news:c3emip$5kr$1@sunsite.dk...
> Det kan lade sig gøre se i dk.binaer )

Ja men kønt er det ikke, lyssætningen er ikke særlig fed og der er ikke
rigtig nogen symetri i billedet. hun læner sig nærmest ud af billedet, man
skal altid sørge for at de læner sig ind i billedet. Lidt kritik

Ellers meget godt, men jeg har præsteret med en lukketid på 1/120 med 400 mm
at få et klart flot og håndholdt billede

det er vel noget af det samme

Mvh
Simon

Fra : Hans Kruse

Dato : 19-03-04 19:48

Her er et taget på 1/6 sekund uden stativ! Se den i original opløsning.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Hans Kruse

Dato : 19-03-04 20:28

Undskyld, jeg glemte linket! http://www.pbase.com/image/21999321

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Simon Nielsen

Dato : 19-03-04 23:17

> Undskyld, jeg glemte linket! http://www.pbase.com/image/21999321

Fedt billede Kruse, jeg kan godt lide kontrast og lysspillet, både huse og
himlen i mellem, men ved 28 mm er det jo heller ikke det helt vildt
sværeste, men ellers meget godt med sådan en dejlig rolig hånd, det kunne
jeg godt bruge til koncerter og teaterstykker, må jeg låne dine hænder næste
gang

Mvh
Simon

Fra : Kenneth K.

Dato : 20-03-04 14:45

On Fri, 19 Mar 2004 23:16:46 +0100, Simon Nielsen <news@REMOVETHISsiho.dk>
wrote:

> [...]
> kunne
> jeg godt bruge til koncerter og teaterstykker, må jeg låne dine hænder

Nu "snyder" Hans jo også lidt da han bruger et objektiv med IS :) Mig
bekendt er der ikke noget IS i en FZ10, så det kan vel ikke rigtig
sammenlignes.

vh,
Kenneth

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-03-04 13:26

Jo, se her
http://www.dcresource.com/reviews/panasonic/dmc_fz10-review/index.shtml

Jeg skrev ikke at jeg brugte IS, men det var underforstået.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

newsr45xtzk4647std@news2.tele.dk...

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-03-04 13:28

Billedet er taget med IS og uden ville det ikke gå uanset hvor fast en hånd
man har. Prøv at se i original opløsning at det er rimeligt skarpt.
Ellers tak for kommentaren til billedet, som sådan. Jeg kom forbi en dag og
synes der var en dejlig stemning over det lys, der var.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Henrik

Dato : 21-03-04 18:49

Billedet var kun et snapshot af min datter, mens jeg sad og legede med
kameraret, for at se hvad det kan, når der næsten intet lys var.
Men ellers tak for kritikken.

Mvh Henrik

Fra : Hans Kruse

Dato : 21-03-04 20:05

Det er jeg klar over, jeg gav ikke nogen kritik af dit billede.

--
Kind Regards,
Hans Kruse