php side
Fra : Rasmus Madsen

Dato : 19-03-04 09:51

Hej gruppe

Hvor finder jeg en opskrift på hvordan jeg opbygger en php side?
Der skal være et site udadtil og et login område hvor det skal være muligt
at skrive nyheder, opdateringer mm. der derefter kommer frem på den ydre
side.

Nogle der ved hvor det er muligt at finde tutrials eller templates til
sådanne site konstruktion. Det skal helst være med MySQL db.

Mvh Rasmus

Fra : Allan Johansen

Dato : 19-03-04 16:24

"Rasmus Madsen" <kafferasmus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogle der ved hvor det er muligt at finde tutrials eller templates til
> sådanne site konstruktion. Det skal helst være med MySQL db.

Hej Rasmus

Se om du kan bruge dette link: http://www.webcafe.dk/

Mvh. Allan

Fra : John Boegelund

Dato : 22-03-04 11:39

> [...]
> at skrive nyheder, opdateringer mm. der derefter kommer frem på den ydre

Hej Rasmus
Du kan købe det af mig

Venlig hilsen
Brian Emilius