Silkeborg til Kbh billigst???
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 18-03-04 22:43

Hej, jeg hedder Henrik og jeg er blevet Forelsket i en Kvinde
i Silkeborg, derfor har jeg sagt mit job op og er flyttet til Silkeborg.

Men ind i mellem vil jeg jo gerne til Sjælland og besøge familie og venner,
så mit spørgsmål lyder nu: Hvordan er det billigst at komme fra Silkeborg og
til København og omegn og tilbage igen??

DSB tager ca 270 Kr hver vej, men mindre det kan gøres Orange, og
det er ikke altis at jeg ved det i så god tid (en uge) at det kan gøres
Orange,
så hvilke alternativer er der????

P.S. Det gør ikke noget at det er med bus, bare det er billigt...

Mange Hilsener, Henrik I Silkeborg

Fra : Harald Jensen

Dato : 18-03-04 23:27

"Henrik (Silkeborg)" <dk8008REMOVETHIS@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Orange,
> så hvilke alternativer er der????
>
> P.S. Det gør ikke noget at det er med bus, bare det er billigt...

I mine unge dage tog vi altid på tommelfingeren altså på stop og det kunne altid lade sig
gøre !
Dengang var trafikken ikke så intens men idag med flere biler er der flere muligheder dels
med en vognmand eller en salgsrepræsentant !

vh Harald Jensen
Borger

Fra : Pernille og Kennet

Dato : 18-03-04 23:48

> [...]
>
> DSB tager ca 270 Kr hver vej, men mindre det kan gøres Orange, og
> det er ikke altis at jeg ved det i så god tid (en uge) at det kan gøres

Hej

400 kr. med bus tur/retur. 210 for en enkelt. Er du studerende er det 110
fra man til tors. Se Abildskou.dk

Mvh

Kennet
--
Besøg vores rejse- og dyreside på
www.pernille-kennet.dk

Fra : jens jørgensen

Dato : 19-03-04 01:31

> [...]
> Orange,
> så hvilke alternativer er der????
>
> P.S. Det gør ikke noget at det er med bus, bare det er billigt...

Prøv at tjekke cimber air på www.cimber.dk her kan du på de rigtige afgange
godt flyve billigere end dsb fra karup og det er jo noget hurtigere.