Icon i titlebaren...
Fra : Uncle

Dato : 15-12-00 21:55

HJÆLP..

Det jeg har fundet ud af er dette:

HER ER SÅ MIN KILDE TEKST TIL AT STARTE MIT PROGRAMMET...

MEN DER KOMMER EN FEJL... OG DET ER DER HVOR DER STÅR ...getClass....

import javax.swing.*;
import java.awt.*;

public class Danmark
{ public static void main(String[] args)

ImageIcon ikon = new ImageIcon(getClass("Cykel.gif"));
Hovedmenu start = new Hovedmenu();
start.setTitle("Danmarksløbet");
start.setIconImage(ikon.getImage());
start.show();

}
}

Thomas

Fra : Søren Olesen

Dato : 15-12-00 22:31

Hejsa

ImageIcon ikon = new ImageIcon(getClass("Cykel.gif"));
getClass?? Hvor har du et fra? Det står slet ikke i registret i min bog, der
ellers indeholder de mest brugte klasser..

Prøv at bruge:
ImageIcon(String filename);

Mvh
Søren Olesen