redspot home location
Fra : Ukendt

Dato : 18-03-04 18:15

Hej gruppe

er der nogen i denne nyhedsgruppe der er røget på deres tilbud om home
location med en gratis forbindelse

så vil jeg da gerne høre om jeres erfaringer

jeg har sendt en mail til dette firma både vedr deres tilbud om IP telefoni
og deres bredbånd for ca 14 dage siden
jeg har rykket dem for et svar for 4 dage siden endnu har jeg ikke høre
eller set skyggen af info fra dem

så mit spørgsmål lyder

kan man betraget redspot som en seriøs internetudbyder eller hva eer jeres
meneing

claus

Fra : henrik

Dato : 20-03-04 23:30

"claus v" <clausekstra1 snabelaaa esenet punktum dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller set skyggen af info fra dem
>
> så mit spørgsmål lyder
>
> kan man betraget redspot som en seriøs internetudbyder eller hva eer

Hvis du skal vente 14 dage på et tilbud, så kan man jo kun gisne om hvor
lang tid, man skal vente på support

Henrik

Fra : claus v

Dato : 21-03-04 00:10

> jeres

> Hvis du skal vente 14 dage på et tilbud, så kan man jo kun gisne om hvor
> lang tid, man skal vente på support
>
> Henrik

lige hvad jeg mener derfor har jeg også valgt at droppe ideen om at tegne
abn hos dem

claus

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-03-04 10:29

"claus v" <clausekstra1 snabeeela=@esenet punktuum dk> wrote in message

> lige hvad jeg mener derfor har jeg også valgt at droppe ideen om at tegne
> abn hos dem

Hvad mener du med at du ville tegne abonnement hos dem, når den kun dækker
meget få steder, på meget små lokationer? Tror man selv på de kan levere, og
gider levere i hele danamark

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-04 12:59

> meget få steder, på meget små lokationer? Tror man selv på de kan levere,
og
> gider levere i hele danamark

har også droppet tanken og valgt cybercity i stedet

claus

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 21-03-04 22:17

Hej

"claus v" <clausekstra1 snabelaaa esenet punktum dk> wrote:

>er der nogen i denne nyhedsgruppe der er røget på deres tilbud om home
>location med en gratis forbindelse

Jeg vil ikke påstå at jeg er "røget på deres tilbud" men jeg har da på
et tidspunkt forespurgt på den mulighed, og fik så vidt jeg husker samme
dag respons fra dem med diverse info omkring muligheden, og de har da
også fulgt op på sagen med et par mail sidenhen.

Jeg droppede dog idéen igen, da jeg ikke lige havde lyst til at rende
naboer, genboer m.m.fl. på dørene for at sælge produktet for selv at få
en gratis opkobling! - Men har man lyst til dét er idéen jo god nok.

Og jeg tror iøvrigt at det er et særdeles seriøst firma, og at den form
for opkoblinger de sælger er det der bliver fremtiden !, bare vent til
WiFi 811.16 kommer på markedet, så skal der nok komme fart i den sag.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-04 16:10

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dag respons fra dem med diverse info omkring muligheden, og de har da
> også fulgt op på sagen med et par mail sidenhen.

Jeg fik også en mail tilbage fra dem og skrev retur at jeg var interresseret
i at oprette en home location hvis muligt og har siden ike hørt et ord fra
dem
skrev til dem og rykkede efter et svar har intet hørt
så enten læser de ikke deres mail
eller også så har de så rygende travlt at de ikke har tid til atr svare

claus v

Fra : -+Carsten+-

Dato : 22-03-04 17:40

> [...]
> eller set skyggen af info fra dem
>
> så mit spørgsmål lyder
>
> kan man betraget redspot som en seriøs internetudbyder eller hva eer

Jeg har skrevet til dem for mere end 3 uger siden og jeg har heller ikke
hørt noget.

Carstem

Fra : Jan.Kristensen

Dato : 14-04-04 13:05

Har ringet til dem - skrevet til dem i ca 2 mrd uden svar såå