Mercedes Vito
Fra : J S L

Dato : 18-03-04 13:57

Hej!

Nogen der har erfaring med MV som CV trækker?

Mvh
Jaime

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 18-03-04 16:08

On Thu, 18 Mar 2004 13:56:31 +0100, "J S L" <J S L@privat.dk> wrote:

>Hej!
>
>Nogen der har erfaring med MV som CV trækker?
>
>Mvh
>Jaime

Jeg har ikke selv CV men jeg har en dejlig 110D Mercedes vito
Med følgende der er standard

Diesel
turbo
intercooler til ladeluften
oliekøler
abs
tractioncontrol (antispin)
og et moment 300 Nm den kan næsten kravle lodret op af vægen
og så det bedste den må trække en CV på 2 tons

Det er en dejlig dejlig vogn, desværre skal jeg sælge den idet jeg
skal have en med automatgear.

Med venlig hilsen
Lars (København nord) complexFJERNES@pc.dk

Fra : Sten bo

Dato : 18-03-04 16:58

complexFJERNES@pc.dk wrote:

> Jeg har ikke selv CV men jeg har en dejlig 110D Mercedes vito
> Med følgende der er standard

Syns at jeg husker at ha set en Vito på en messe - indrettet som rimelig
pris
autocamper?
mvh sten bo

Fra : complexFJERNES@pc.dk

Dato : 18-03-04 18:30

On Thu, 18 Mar 2004 16:57:37 +0100, "Sten bo" <sgos@stofanet.dk>
wrote:

>Syns at jeg husker at ha set en Vito på en messe - indrettet som rimelig
>pris
>autocamper?
>mvh sten bo

Hvis rimelig pris omfatter 500.000+ så ja fra ny

Fra : Sten bo

Dato : 18-03-04 21:23

complexFJERNES@pc.dk wrote:

> Hvis rimelig pris omfatter 500.000+ så ja fra ny

Jo altså, min ledsager på messen den gang bekræfter idag noget med 450
kilo - med 7 sæder og
campingindretning - og siger, at der også står, (vist i Hørsholm),
en Chrysler - samme skuffe til 350 - altså ca.- 100 billigere - med 2.7
motor. -
Han har indtil flere Vitoer i firmaet og er meget glade for M, så jeg tror
han har tjek på det. Måske flere varianter, men dem med C indretning pirrer
lidt
mvh sten
.....det må tjekkes?