Gothica
Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 18-03-04 13:17

hvem har indspillet soundtracket til filmen?????

Fra : Lotte

Dato : 18-03-04 13:47

Limp Bisquit

Fra : Morten Steen

Dato : 18-03-04 22:04

> Limp Bisquit

Njaa, de har et enkelt nummer som kører under rulleteksterne. "Behind Blue
Eyes".
Selve filmmusikken er af John Ottman.

Morten

Fra : Mr bob

Dato : 18-03-04 23:03

"Morten Steen" <morten.x@NOSPAMfilm.dk> skrev i en meddelelse

> Njaa, de har et enkelt nummer som kører under rulleteksterne. "Behind Blue
> Eyes".

Syntes i øvrigt det ødelægger meget af filmen at den sang kommer til sidst,
den hører slet ikke til der! er jeg den eneste der mener det?

Fra : Rasmus Hauge

Dato : 19-03-04 00:12

"Mr bob" <privatREMOVE@kc-frugt.dk> skrev i en meddelelse
> Syntes i øvrigt det ødelægger meget af filmen at den sang kommer til
sidst,
> den hører slet ikke til der! er jeg den eneste der mener det?

Du er absolut ikke den eneste...
Godt nok er det meget oplagt at den er med et sted i filmen, men det
ødelægger slutningen lidt for meget!

Mvh
Rasmus

Fra : rosenauer.dk

Dato : 22-03-04 10:09

> Njaa, de har et enkelt nummer som kører under rulleteksterne. "Behind Blue
> Eyes".
> Selve filmmusikken er af John Ottman.

.... ja .. og Behind Blue Eyes er lavet af The Who.. det pisser mig bare af
at det sjældent bliver nævnt når radio-DJs stolt fortæller om Limp's "nye
hit" ..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Christian Muus

Dato : 22-03-04 15:57

"rosenauer.dk" <spambuster@rosenauer.dk> wrote in message
> [...]
> at det sjældent bliver nævnt når radio-DJs stolt fortæller om Limp's "nye

Sådan er det godt nok med mange af tidens hits! Fx. var det da et tilfælde
at jeg fandt ud af, at No Doubts "Its my life" og Michael Andrews "Mad
World" var covernumre...

Fra : -V-

Dato : 22-03-04 16:03

Christian Muus wrote:
> Sådan er det godt nok med mange af tidens hits! Fx. var det da et
> tilfælde at jeg fandt ud af, at No Doubts "Its my life" og Michael
> Andrews "Mad World" var covernumre...

No disrespect intended, men så er du enten for ung til at have oplevet det,
ellers også har du været for høj på Pisan Ambon og dåse til at kunne huske
dem, for de to numre blev da voldspillet i firserne.

-V-

Fra : Christian Muus

Dato : 22-03-04 16:54

"-V-" <Diplomaten@snotmail.com> wrote in message

> [...]
> ellers også har du været for høj på Pisan Ambon og dåse til at kunne huske
> dem, for de to numre blev da voldspillet i firserne.

Altså, da Tears for Fears og Talk Talk var store, lyttede jeg sikkert stadig
til mine fars Shu-Bi-Dua-kassettebånd...er 25 i dag

Christian

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 19-03-04 01:03

On 2004-03-18 13:46:56 +0100, "Lotte" <lottejuul@yahoo.dk> said:
> Limp Bisquit

Bare for at gøre det nemmere at google for dem der nu vil det. Hhv. filmen
og bandet staves således:
Gothika
Limp Bizkit

mvh