søges til testpanel vedr. mobiltelefoni
Fra : Rikke Jensen

Dato : 18-03-04 11:06

Hejsa til alle i mobilgruppen,

Måske er det her ikke lige det passende forum, men jeg vil alligevel spørge.

Om nogen af jeg har lyst til at melde jer som et testpanel i form af
spørgeskemaer.
Er i gang med hovedprojekt hvoraf min hovedinteresse er mobiltelefoni, og
hvordan man kan udforme den mest optimale abonnementsform til jer brugere.

Måske er det her ikke lige det passende forum, men jeg vil alligevel spørge.

Om nogen af jeg har lyst til at melde jer som et testpanel i form af
spørgeskemaer. Jeg vil sende dem til jer i løbet af næste uge.

Det overordnede emne er mobiltelefoni.

Jeg er i gang med at skrive hovedprojekt om mobiltelefoni, så tænkte jeg på
jer som at være det rette sted at henvende mig til.

Lad mig høre fra jer!!! hindborg3@hotmail.com

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-04 11:43

"Rikke Jensen" <hindborg3@tiscali.dk> wrote in message
> Om nogen af jeg har lyst til at melde jer som et testpanel i form af
> spørgeskemaer. Jeg vil sende dem til jer i løbet af næste uge.

Det er nok bedst du laver et sådan spørgeskema på Internettet, så evt
interrede brugere kan udfylde det.. Hvis man ligefrem er noget man skal
udfyldte men pen og papir og sende tilbage., skal man jo nok have lidt
skillinger for det.

Fra : Rikke Jensen

Dato : 22-03-04 20:52

Hej Bjarke,

Spørgeskemaet blivet internetbaseret selvfølgelig.
Jeg håber at du med dette svar har lyst til at deltage.
Jeg skal dog lige gøre opmærksom på at skemaet først bliver udsendt tirsdag
eller onsdag.

På forhånd tak for hjælpen.