Operation
Fra : Jogster

Dato : 18-03-04 10:31

Hejsan... jeg er lige blevet opereret og har fået 2 ar pga. det og den ene
er der et lille sår på... Jeg har så fra nogle venner fået afvide at jeg
bare skal smører det med kopattesavle så går det væk... Men fra nogle andre
lyder det at det må jeg overhovedet ikke gøre. for så kan det ikke ånde...
*gisp* hva er det rigtige???

De første har fået lavet rigtig mange tatoveringer og de har alle brugt det
med held

Den anden har fået lavet en del andre ting, hvor hun fik afvide at hun ikke
måtte bruge det...

Hvem skal jeg følge??`

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 18-03-04 11:28

"Jogster" <_fjerndether_Jogster@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvem skal jeg følge??`

Kopattesalve (Helosan) og Aloe Vera gel anbefales begge og bruges begge i
mange tilfælde.... til at smøre på nylavede tatoveringer, af ammende kvinder
når der er kommet rifter på brystvorterne, røde barnenumser, tørre læber,
til rifter på kopatter (deraf navnet!) og til hudafskrabninger på heste,
ømme hundepoter, tørre hænder/fødder...... For at nævne nogle af de mange
anvendelelsesmuligheder.

Du kan roligt bruge det, hvis du vil. Men du behøver kun smøre tyndt på.

Helosan blødgør huden, så den ikke så nemt sprækker - og indeholder desuden
desinficerende stoffer.

På Helosans hjemmeside kan du iøvrigt læse, at det er svenske malkepiger,
der har opdaget, at salven er god for andet end kopatter som cremen
oprindelig er udviklet til at reparere og beskytte.

http://www.helosan.dk/default.html

Mvh. Lisbeth