He he......
Fra : Tommy

Dato : 18-03-04 10:33

Dette er klippet fra hundens.net fra en tekst tilhørende en hundeartikel der
hedder Ruffwears Sko:

"Hvad er en af de vigtigste ting du tænker over,inden du tager afsted med
din hund, enten i skoven, på jagt, på cykeltur.....jo, hvilket fodtøj skal
jeg tage på? En af hundens mest følsomme og vigtigste legemsdele er poterne.
Tænk på hvad de bliver udsat for!!!! At løbe på asfalt-stier, i skov og mark
med barskt terræn, i sne og salt en vinter- dag....Selvfølgelig skal den
have sko på !!"

Jamen selvfølgelig skal hunden da have sko på når den bevæger sig i skove og
på jagt. Det havde hunden jo også for 1000 år siden og for 10000 år
siden..... Ja hunde skal jo praktisk talt iføres sko den dag de bliver født.
Hvor latterligt kan det da blive. Jeg kan se ideen hvis hunden har en skade
og den så får en "sko" på for at skåne den.

Hilsen Tommy

Fra : Battlefield´s

Dato : 18-03-04 12:10

"Tommy" <no@reply.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
skade
> og den så får en "sko" på for at skåne den.

Hej Tommy
Tak for historien, jeg kunne lige se en jagt for mig, hvor alle hundene
havde sko på, tænk bare på alle de snørebånd, der skulle bindes
Hilsen Vibeke

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 18-03-04 15:12

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Hej Tommy
> Tak for historien, jeg kunne lige se en jagt for mig, hvor alle hundene
> havde sko på, tænk bare på alle de snørebånd, der skulle bindes

Hva med hun hundene, skal de tage deres smykker af under jagten for ikke at
friste hanhundene over evne

http://www.petgem.com/gallery.html

jeg forestiller mig dog at diskret øreringe kan få lov at blive siddende

Peter

Fra : Lykke

Dato : 18-03-04 17:04

Hej Tommy, for nogle år siden skrev Danmarks jægerforbund en joke, den 1
april, hvor de viste en hund i overlevelses dragt når jægeren havde den med
på vandet.
Det blev der grint meget af omkring tidspunktet, men grinet stivnede da en
kvik person tog ideen op og begyndte at lave våddragter til hunde. Jeg ved
ikke om han solgte nogle, men det var en sjov ide der kom ud af den joke.

mvh
Poul

Fra : Pwh

Dato : 18-03-04 17:08

Tommy wrote:
> [...]
> legemsdele er poterne.
>
> Jamen selvfølgelig skal hunden da have sko på når den bevæger sig i

LOL
Her har man rendt rundt og været dyreplager helt uden at tænke over det.

/Jens