Erfaring med udbyder som understøtter Fron~
Fra : MegaStone

Dato : 18-03-04 07:53

Hej!

Jeg søger en billig udbyder (10-20 kr / mdr), som DU VED understøtter
FrontPage Extensions.

Web-hotellet skal blot bruges privat, så oppetider m.m. er ikke det
vigtigste - blot SKAL Frontage Ext virke!

Endvidere er Web-mail et krav.
Antivirus og Spamfilter ville være dejligt.

Siden midten af januar har jeg haft 4 web-hoteller hos B-one. De annoncerede
med, at de understøttede FPE. Det virkede bare ikke. I starten skrev jeg til
dem hver 2 uge og fik svaret: "Vi arbejder på sagen - det har første
prioritet". Sidste gang jeg spurgte, var d. 10/3 - jeg har stadig ikke
fået svar.
(På B-one´s forside står der ikke længere, at de understøtter FPE. Men
kikker man under "support" står følgende: "Ja, vores servere understøtter
FrontPage Extensions 2000.").

På forhånd tak,
Steen.

(Jeg har spurgt om det samme i NGén; dk.edb.internet.udbydere.webhotel).

Fra : Lars Danielsen

Dato : 18-03-04 09:43

"MegaStone" <mail@REMOVEmegastone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> FrontPage Extensions.
>
> Endvidere er Web-mail et krav.
> Antivirus og Spamfilter ville være dejligt.

Hej Steen

Jeg bruger selv surftown som udbyder, og de understøtter FP ext. uden
problemer.

Prisen for den billigste web/mail løsning er 9 kr./md.
Der er mulighed for webmail (jeg bruger det dog ikke selv, så
funktionaliteten kan jeg ikke bedømme)
Antivirus og spamfilter tror jeg ikke der er mulighed for - men jeg er ikke
sikker.

Jeg er selv i gang med en hjemmeside med FP ext. Du kan evt. se forsøget på
www.kmld.dk

Mvh.
Lars