> Kan de rent faktisk levere det lovede (eller i hvert fald tæt på)? Jeg er
> interesseret i både gode og dårlige oplevelser.
Hej Janus
Det kunne meget vel være mig der skrev det indlæg du refererer til. Jeg vil
gøre dig opmærksom på at jeg kun kan udtale mig om hvordan båndbredden er i
vores boligforening.
Jeg har hørt om enkelte der har været tilfredse med kabelnettet.dk. Det var
jeg også selv de første 6 måneder, hvorefter De har været lige til at lukke
op og skide i. Det viser bare noget om at man ikke kan tage udgangs punkt i
1, 2 eller 5 personers mening om kabelnettet.dk. Du bliver nød til at se på
den generelle holdning. Hvis du kigger tilbage i denne gruppe på f.eks.
http://groups.google.dk/, vi du se en kraftig tendens til at folk er
utilfredse med kabelnettet.dk. Ud fra det kan man så konkludere hvad man
vil.
Så sent som i går aftes oplevede jeg at jeg ikke kunne åbne websider, som
ikke er hosted af kabelnettet.dk. Om det betyder at kabelnettet oversælger
deres "udenbys-linjer" ved jeg ikke, men hvad skulle det ellers betyde?
Som tidligere nævnt har vi det sidste halve år været udsat for en meget
ustabil forbindelse, eller mangel på samme.
Skriver man en mail og spørger hvad der er galt, og hvornår det bliver
udbedret får man ikke noget svar.
Men på baggrund af ovenstående (og førnævnte problemer) og en ikke
eksisterende service, kan jeg på ingen måde anbefale kabelnettet.dk som
udbyder.
Man må jo nok bide i det sure æble og indse at ordsproget "man får hvad man
betaler for" også gælder inden for ISP'er.
Jeg ville nok gå efter en udbyder som måske krævede en lidt højere månedlig
ydelse, men så til gengæld ville skrive i kontrakten at de til enhver tid
vil garantere en bestemt hastighed.
Hvis prisen absolut skal være så lav, vil jeg anbefale at man deler en eller
flere ADSL linjer mellem foreningens beboere.
Hellere en ADSL hos TDC end én "2 Mbit oplevelse" hos kabelnettet.dk
Søren