Køb af laserprinter?
Fra : Mickael

Dato : 17-03-04 22:56

Hej derude!

Jeg er for tiden på udkig efter en A3 farvelaserprinter. I den forbindelse
tænkte jeg på, om I har kendskab til nogle testsites for disse. Altså sites
hvor man tester, evaluerer og sammenligner sådanne printere.

Hilsen Mickael.

Fra : Bjarne Hansen

Dato : 18-03-04 08:52

"Mickael" <mickael@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:4058c97e$0$248$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
| tænkte jeg på, om I har kendskab til nogle testsites for disse. Altså sites
| hvor man tester, evaluerer og sammenligner sådanne printere.
Se her:
http://www.mkdata.dk/news/indexnews_083.htm

Bjarne

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-04 16:45

"Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> wrote in message

> Se her:
> http://www.mkdata.dk/news/indexnews_083.htm

Paper types: A4 , A5, B5 , A6 (tray 1 only), Legal13, Legal13.5,
Legal14, Letter, Executive

(Ikke A3)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 18-03-04 16:46

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> "Bjarne Hansen" <spamfri@nospam> wrote in message

> Paper types: A4 , A5, B5 , A6 (tray 1 only), Legal13, Legal13.5,
> Legal14, Letter, Executive

Så skal det nok være
http://europe.oki.com/fcgi-bin/public.fcgi?pid=4&cid=1&chid=1&prid=403
istedet