[Måske lidt OT] Dell
Fra : Devast8or

Dato : 17-03-04 21:01

Hej med jer,

Er der nogen af jer der ved hvor Dell's maskiner bliver samlet? Foregår det
her i landet eller hvad?

TIA

Devast8or

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 17-03-04 21:38

"Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej med jer,
>
> Er der nogen af jer der ved hvor Dell's maskiner bliver samlet? Foregår
> [...]

Hej Devast8or
Så vidt jeg husker så samler Dell alt udstyr i Irland for Europa, men man må
gerne korekse mig
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Devast8or

Dato : 17-03-04 23:50

Paul Østerby Sørensen <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote in message

> [...]
> >

> Hej Devast8or
> Så vidt jeg husker så samler Dell alt udstyr i Irland for Europa, men man

Ja, det synes jeg også at have læst/hørt et sted. Lidt ærgerligt, da det
ellers ville noget nær et drømmejob for mig :)

Er der mon andre steder man kan finde på at søge et job med den slags?

Devast8or

Fra : Esben

Dato : 18-03-04 00:22

> Ja, det synes jeg også at have læst/hørt et sted. Lidt ærgerligt, da det
> ellers ville noget nær et drømmejob for mig :)
>
> Er der mon andre steder man kan finde på at søge et job med den slags?

Måske Amitech eller Zitech(for at tage a-z).

--
Esben

Fra : Devast8or

Dato : 18-03-04 01:38

Esben wrote:
> "Devast8or" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Måske Amitech eller Zitech(for at tage a-z).

Heh, lige præcis de to er vist de eneste jeg selv havde tænkt på. Zitech har
jeg lige sendt en ansøgning til, og Amitech bor på den forkerte side af
vandet (jeg bor i 3650)

Men tak alligevel.

Devast8or

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 18-03-04 16:40

> [...]
har
> jeg lige sendt en ansøgning til, og Amitech bor på den forkerte side af

Hej Devast8or
Hvad med Zepto, er det ikke Frederikssund, godt nok bærbar
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Devast8or

Dato : 18-03-04 16:45

> [...]
> har

> Hej Devast8or
> Hvad med Zepto, er det ikke Frederikssund, godt nok bærbar

Jo, det har du da vist ret i. I der er vist også en hardwarepusher i Herlev,
nu jeg tænker mig om. Jeg må kigge lidt EDBpriser og se hvem der ligger i
nærheden. Mange tak :)

Devast8or

Fra : Henning

Dato : 18-03-04 16:44

>Ja, det synes jeg også at have læst/hørt et sted. Lidt ærgerligt, da det
>ellers ville noget nær et drømmejob for mig :)

Drømmejob? At få lov hele dagen at være ham der trykker grafikkortet
på plads, inden kabinettet går videre på samlebåndet?

Henning
hsb@(fjernes)image.dk