"nn" <tst@scandy.com> skrev i en meddelelse
news:4058b4ef$0$223$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Hans" <email@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
> news:3W16c.6292$i12.1502@news.get2net.dk...
> > "nn" <tst@scandy.com> skrev i en meddelelse
> > news:4058a4ab$0$253$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> > > Vi sender løbende nyhedsbreve til vores kunder via e-mail. Det har TDC
> nu
> > > sat en stopper for ved at omdirigere al mail til deres server og lukke
> > port
> > > 25.
> > > Hvem har opskriften på en anden løsning?
> > > Vi har vores eget mailprogram til masseforsendelser.
> > >
> > > I øvrigt synes jeg, at det er uanstændigt, at TDC uden varsel
forringer
> > > ADSL-abonnementet - og uden nedsættelse af prisen!
> >
> > Skift til et erhvervsabonnement. Der er alt åbent.
> >
> > / Hans
> >
> Ja, det er løsningen, men TDC skal ikke tro, at det bare er et ta' selv
> bord, hvor man bare ændre på vilkårene - uden varsel - og så gør en
> nødvendighed ud af, at man skal skifte abonnement. Der skal IGEN betales
for
> en fast IP-adresse, vi har betalt for en gang, samtidig skal der betales
for
> en facilitet, vi har haft indtil nu! - simpelt tyveri fra TDC's side.
> Det minder lidt om Ekstra Bladets TV-reklame, der er blevet til
virkelighed.
>
Næh. Du har selvfølgelig læst abonnementbetingelserne og fundet punkt 18?
http://download.tdconline.dk/pub/tdc/privat/internet/bredbaand/vilkaar/pdf/vilkaar_bredbaand_1.pdf
Ifølge dette punkt er der stort set frit slag, og det eneste du kan gøre er
at skifte abonnement eller udbyder. Det sidste vil ikke hjælpe et hak, da
alle de andre udbydere har lignende klausuler i deres betingelser.
Jeg siger ikke at jeg bifalder den slags metoder, men faktum er at de
eksisterer.
/ Hans