Bilejer ctr forsikringstager
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 17-03-04 17:53

Kan man have en person som bilejer og en anden som forsikringstager,
eller skal det være bilejeren, som også er forsikringstager ?

Venlig hilsen
Henriette Døssing

Fra : Rune Wold

Dato : 16-03-04 18:58

Fischer & Døssing wrote:

[klip]

> Kan man have en person som bilejer og en anden som forsikringstager,
> eller skal det være bilejeren, som også er forsikringstager ?

http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A20010071229-REGL

§ 106.

/Rune Wold

Fra : jan@stevns.net

Dato : 17-03-04 22:37

Rune Wold <none@none.dk> skrev :

>http://www.retsinfo.dk/_GETDOCI_/ACCN/A20010071229-REGL

>§ 106.

Hvorfor skrev du ikke bare :

§ 106. For motordrevne køretøjer, der skal registreres eller
godkendes, påhviler forsikringspligten ejeren eller den person
(brugeren), der har varig rådighed over køretøjet.

istedet for at koste folk til en hjemmeside ?

Fra : Rune Wold

Dato : 17-03-04 23:07

jan@stevns.net wrote:

[klip]

> istedet for at koste folk til en hjemmeside ?

De skal heller ikke have det for nemt.

/Rune Wold

Fra : Klaus

Dato : 18-03-04 00:09

"Rune Wold" <none@none.dk> skrev i en meddelelse
> jan@stevns.net wrote:
>
> [klip]

> De skal heller ikke have det for nemt.

Nej, men der er stadig nogen der kobler op via modem.
Klaus

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 18-03-04 06:25

Rune Wold wrote:

> De skal heller ikke have det for nemt.

Det var det bestemt heller ikke - for jeg kunne ikke få linket til at
virke

Henriette Døssing