Porta Potti 245 toilet problemer
Fra : Finn Amnitzbøll Ande~

Dato : 17-03-04 17:52

Hej med jer i dette forum.
Vi har lige købt en brugt campingvogn og i toilet rummet er der et Porta
Potti 245 toilet med en håndpumpe til at skylle med. Problemet er at jeg
ikke kan få det til at suge vand. Har prøvet at fylde tanken helt og det ser
ikke ud til at man sådan lige kan adskille det for at checke indmade-
en. Er der en der sidder med en fidus eller er det lige til at smide ud.

MVH.

Fra : Peter Schrøder

Dato : 17-03-04 18:15

"Finn Amnitzbøll Andersen" skrev
> [...]
> ikke ud til at man sådan lige kan adskille det for at checke indmade-
> en. Er der en der sidder med en fidus eller er det lige til at smide ud.

Det var ikke bare frosset da du prøvede?
Ellers prøv at hælde vand i pumpen oppefra, hvis du kan.

Peter Schrøder
peterschATvip.cybercity.dk
Replace AT with @ to reply

Fra : Arne Keller

Dato : 17-03-04 21:11

Finn Amnitzbøll Andersen wrote:
> [...]
> ikke ud til at man sådan lige kan adskille det for at checke indmade-
> en. Er der en der sidder med en fidus eller er det lige til at smide ud.

Tillykke med vognen.

Nej, nej smid det ikke ud, du skal bare finde ud af at få pumpen ud og
samle den rigtigt eller bytte et par småstumper så fungerer det igen.

Måske en med det samme toilet kunne lave en kopi af manualen til dig ?

Jeg havde pumpen ude af mit indbyggede toilet i efteråret, det var
umuligt indtil jeg fandt manualen og en tegning af alle delene, så var
det nemt.

--
Arne Keller
Jeg utaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.