Hjælp med at finde et nummer
Fra : Jimmy

Dato : 17-03-04 17:32

Hej

Der var 2 der sang duet. Der var noget terror noget i fjernsynet efter d. 11
september, og igen til grammy (tror jeg nok) lukkede de festen.

Det er en pige, og så er det Søren Sko eller Poul Krebs der synger (tror jeg
nok).

Et stille og roligt nummer.

Nogen der ved hvad det er for et nummer jeg tænker på?

--

Jimmy

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 18-03-04 02:04

On 2004-03-17 17:32:07 +0100, "Jimmy" <pleasereplyingroup@hotmail.com>
said:

> [...]
> nok).
>
> Et stille og roligt nummer.
>
> Nogen der ved hvad det er for et nummer jeg tænker på?

Selv en dråbe? Men der var vidst mange med ...

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Jimmy

Dato : 22-03-04 14:00

"Mikkel Eide Eriksen" <carthagtuek@softhome.net> skrev i en meddelelse
> On 2004-03-17 17:32:07 +0100, "Jimmy" <pleasereplyingroup@hotmail.com>
> said:
>
> Selv en dråbe? Men der var vidst mange med ...

Nej det er ikke det. Kan selvfølgelig godt se at det ikke er mange ledetråde
jeg har givet, hehe... Hun var en mørkhåret pige, og jeg hælder mest til at
det var Poul Krebs der var manden, men jeg er langt fra sikker. De var de
sidste der spillede her sidst da der var grammy, eller DMA, eller måske Zulu
awards (hvis man altså så disse programmer i fjernsynet).

Har i andre ideer til hvem det kan være?

Jimmy

Fra : John Frandsen

Dato : 18-03-04 07:21

"Jimmy" <pleasereplyingroup@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved hvad det er for et nummer jeg tænker på?

Et vildt skud fra hoften: Er det mon den med søskendeparret Paprika og
Nikolaj Steen.
Jeg kan ikke huske hvad nummeret hedder, men det er et stille og roligt
nummer hvor hun synger "It's okay" (eller så'n noget

Mvh John

Fra : Jimmy

Dato : 22-03-04 14:01

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan ikke huske hvad nummeret hedder, men det er et stille og roligt
> nummer hvor hun synger "It's okay" (eller så'n noget

Desværre nej. Jeg ved ikke om mit svar til Mikkel kan give flere ledetråde.
Ved godt der ikke er meget at gå efter.

Andre ideer?

Jimmy