Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
kan ikke aktivere dual-view på fx 5700
Fra : snovsen

Dato : 17-03-04 17:40

Hej ng

Har lige investeret i et asus v9570td fx5700 256ddr grafikkort men jeg kan
ikke få computeren til at finde mit tv-skærm
ved det er korekt tilsluttet da det har virket med et g-force 4 mx 128ddr
jeg har prøvet at installere flere forskellige drivere men det er desværre
det samme
hvis jeg sætter tv-et til 1 skærm er der skrivebord på tv-et men som sagt
skriver den at jeg kun har tilsluttet 1 skærm

min computer kører med win xp pro dansk

Håber der er nogle der kan hjælpe

På forhånd 1000 tak

Snovsen

Fra : Jan Larsen

Dato : 17-03-04 20:56

On Wed, 17 Mar 2004 17:40:14 +0100, "snovsen" <aaskoven@tele2adsl.dk>
wrote:

> [...]
> hvis jeg sætter tv-et til 1 skærm er der skrivebord på tv-et men som sagt
>skriver den at jeg kun har tilsluttet 1 skærm

Hej, har samme problem, så hvis du finder løsningen er jeg lutter øre.

Har forsøgt alt ;-(

Med Venlig Hilsen

Jan H Larsen

Fra : MA

Dato : 22-03-04 07:09

> Hej, har samme problem, så hvis du finder løsningen er jeg lutter øre.

Har I også forsøgt med nVidia ForceWare version 56.64 dateret 15. marts,
hvor to af nyhederne er dual view
http://www.nvidia.com/object/display-config.html henholdsvis "Adds support
for GeForce 5700 and GeForce 5700 Ultra".

Venligst
- MA

Fra : Jan Larsen

Dato : 22-03-04 10:00

On Mon, 22 Mar 2004 07:09:19 +0100, "MA" <ma_dk@nospamhotmail.com>
wrote:

> [...]
>http://www.nvidia.com/object/display-config.html henholdsvis "Adds support
>for GeForce 5700 and GeForce 5700 Ultra".

Må desværre sige ja til det, men "vi" kommer nok først med i næste
udgave, eller Asus selv kommer med en rettelse på deres driver til
kortet, de bliver jo nød til at forbedre driveren et af stederne.

Med Venlig Hilsen

Jan H Larsen