stabilt telefoni?????
Fra : Michael Hagelquist

Dato : 17-03-04 15:06

kender nogen musimi.dk

stabilt telefoni?????

MICHAEL¨
SKIVE

Fra : Stephan Vestergaard

Dato : 17-03-04 18:51

Hej Michael

det virker ganske fint
Bruger det selv.

Mvh.

Stephan
"Michael Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> wrote in message
> kender nogen musimi.dk
>
> stabilt telefoni?????
>
> MICHAEL¨
> SKIVE

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 17-03-04 22:28

Hej

"Michael Hagelquist" <mh@post9.tele.dk> wrote:

>kender nogen musimi.dk

>stabilt telefoni?????

Ja, det fungerer ganske glimrende og uden problemer, og fin service, det
kan du roligt bruge.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 17-03-04 22:56

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> wrote in message

> Ja, det fungerer ganske glimrende og uden problemer, og fin service, det
> kan du roligt bruge.

Hvad bruger i andre af adaptorer ?

Nogle gode råd til en Cybercity ADSL linje ?

Mvh.

Kim

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-03-04 22:31

Hej

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.udskiftmedDK> wrote:

>Hvad bruger i andre af adaptorer ?

HandyTone - 286, den virker glimrende.

>Nogle gode råd til en Cybercity ADSL linje ?

Njae, hvis du primært tænker på IP telefonien, så er 256/128
tilstrækkeligt, men højere hastighed skader selvfølgelig ikke, er selv
ved at skifte til Sonofon FWA 1024/512 som er eneste mulighed for at
slippe for kravet om fastnet tlf. her hvor jeg bor.

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 19-03-04 22:57

det

> HandyTone - 286, den virker glimrende.

Hvor handles sådan en fætter, og til hvor meget sådan cirkus?

Og understøtter den vis nummer, hvis ikke, hvilken adaptor gør så ?

Mvh.

Kim

Fra : Alex Kristensen

Dato : 20-03-04 16:35

Den sælges bl.a. hos http://www.musimi.dk til 500 kr.

> Og understøtter den vis nummer, hvis ikke, hvilken adaptor gør så ?

Efter hvad jeg har kunnet læse mig til, understøtter den vis nummer,
bare ikke den danske udgave. Hvis du køber nummerviser eller telefon i
Tyskland, skulle det virke.

--
Alex Kristensen

Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 14-04-04 19:22

Alex> Efter hvad jeg har kunnet læse mig til, understøtter den vis nummer, bare ikke
Alex> den danske udgave. Hvis du køber nummerviser eller telefon i Tyskland, skulle
Alex> det virke.

Og hvis man bruger Musimi kan man også se ind- og udgående opkald på hjemmesiden.

--
Niels Elgaard Larsen
email: elgaard@diku.dk <URL:http://www.agol.dk/elgaard>