Skatkammer?
Fra : TøSeN

Dato : 17-03-04 13:09

Hejsa!

Jeg har et lille spørgsmål til jer herinde, som selv andre "kattemennesker"
ikke har kunnet besvare!

-Min kat Oliver elsker at lege og har derfor også meget legetøj. Nu er det
sådan han er begyndt at lægge sit legetøj i madskålen til tørfoder.

Så er mit spørgsmål - hvorfor gør han det?

Håber på svar!

//Jo

Fra : Niels Peter

Dato : 17-03-04 13:35

TøSeN wrote:
> [...]
> sådan han er begyndt at lægge sit legetøj i madskålen til tørfoder.
>
> Så er mit spørgsmål - hvorfor gør han det?

Når katte leger, er det som oftest jagtinstinktet, der bliver trænet.
Så tankekæden er legetøj>byttedyr>mad>hører hjemme i madskålen.

Niels Peter

Fra : TøSeN

Dato : 17-03-04 13:50

Tak
Det er bare underlit han først er begyndt at gøre det nu? (Fylder et år d.
9. maj?!)

//Jo

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 17-03-04 14:51

> Det er bare underlit han først er begyndt at gøre det nu? (Fylder et år
d.
> 9. maj?!)
>
> //Jo

Han er jo bare en stor teenager .,.. det skal nok afprøves lige som
alt andet.

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : TøSeN

Dato : 17-03-04 16:19

Jah han er noget helt specielt

//Jo

Fra : Niels Peter

Dato : 17-03-04 16:21

TøSeN wrote:
> Tak
> Det er bare underlit han først er begyndt at gøre det nu? (Fylder et år d.
> 9. maj?!)
>
> //Jo

Måske er han blevet voksen og vil selv rydde op efter sig

Niels Peter

Fra : TøSeN

Dato : 17-03-04 16:25

Det lidt sjove ved det var faktisk at han idag tog en _perlekæde_ og slæbte
med derop?

//Jo

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 17-03-04 19:55

"TøSeN" <jokii@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det lidt sjove ved det var faktisk at han idag tog en _perlekæde_ og
> [...]

Så ved du da hvor du skal lede hvis du pludselig mangler nogle af dine ting
*fnis*

Linda

Fra : TøSeN

Dato : 21-03-04 20:33

Ja
Han er underlig , men det er osse lidt sjovere =)

//Jo