10.3.3 igen :) network enhancements ?
Fra : Michael Holm

Dato : 17-03-04 10:33

Er det kun mig ? :)
i <http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=25711> står der at
10.3.3 giver nye muligheder vedr. netværk

*Available servers can be seen when browsing Windows Workgroups or
Domains.
*Enhancements to /Network browsing include: Servers appear on the
desktop and in Finder window Sidebars, AFP Authentication options are
available, and you can disconnect a server by dragging its icon on the
desktop to the Trash or by clicking the Eject icon in the Sidebar.

Men alt dette kan jeg jo også i 10.3.2........
hvad er det nye i ovenstående ? (måske kan jeg bare ikke læse engelsk
ordenligt :)

--
Michael T. Holm
http://www.toitsu.dk - skal du rejse? http://rejser.tk

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 17-03-04 11:33

Michael Holm <michael.holm@anthro.ku.dk> wrote:

> [...]
>
> Men alt dette kan jeg jo også i 10.3.2........
> hvad er det nye i ovenstående ? (måske kan jeg bare ikke læse engelsk

Nope. Jeg havde heller ikke problemer i 10.3.2, bortset fra en enkelt
server, som aldrig dukkede op i Sidebaren.
Nogle har åbenbart haft problemerne.

/Preben
--
http://www.ravnekrogen.dk/gallery/salg

Fra : Michael Holm

Dato : 17-03-04 11:44

> Nope. Jeg havde heller ikke problemer i 10.3.2, bortset fra en enkelt
> server, som aldrig dukkede op i Sidebaren.
> Nogle har åbenbart haft problemerne.
>
> /Preben
glad for at høre det ikke er mig er helt skør :)

Fra : Steen Larsen

Dato : 17-03-04 14:32

In article <1gasj6j.18eb5wxs473i8N%michael.holm@anthro.ku.dk>, Michael Holm wrote:

> glad for at høre det ikke er mig er helt skør :)

Det er du nok alligevel for det som er ændret er at man kan browse
via network i sidebar og derved finde servere som herefter bliver vist
som server-volumes i sidebar og på skrivebordet. Før blev server-
volumes som var hentet via browse ikke vist her og man kunne ikke af-
bryde forbindelsen.

Fra : Michael Holm

Dato : 17-03-04 14:46

Steen Larsen <steen.remove@this.lykking.dk> wrote:

> [...]
> som server-volumes i sidebar og på skrivebordet. Før blev server-
> volumes som var hentet via browse ikke vist her og man kunne ikke af-

Tak Steen, for at holde fast i at jeg _er skør_ :) nu kan jeg se det !
Før var det kun dem (servere) man loggede på via "æble k" (eller Go
menu'en -> connect to server) der kom frem i sidebar/skrivebordet.