Compaq Bios Update
Fra : Peter Jensen

Dato : 17-03-04 09:47

Hej,

Nogle som kan give mig linken til senest Bios opdatering til "Compaq
EYD/P650/10/8/64c DEN" ?

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 17-03-04 10:17

Peter Jensen wrote:
> Nogle som kan give mig linken til senest Bios
> opdatering til "Compaq EYD/P650/10/8/64c DEN"?

Den må hedde noget mere, fx Presario 5100 eller
lignende.

Måske kan du endda selv find dem:
http://h18000.www1.hp.com/support/files/
http://www.bios-drivers.com/companies/236.htm

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Peter Jensen

Dato : 17-03-04 11:36

Desværre ikke. Men jeg er ret sikker på at det er en Deskpro. D i EYD for
Deskpro. Men jeg kan ikke finde den her:

http://h20180.www2.hp.com/apps/Nav?h_pagetype=prodhomes&h_lang=en&h_cc=us&h_product=compaqdesk89323&h_page=hpcom&lang=en&cc=us

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:4058176e$0$28866$ba624c82@nntp04.dk.telia.net...

Fra : Peter Jensen

Dato : 17-03-04 12:47

Talte med Compaq's support som oplyste at man ikke kan finde EYD pc'er på
deres hjemmeside. Den hedder "noget med EP" sagde ham jeg talte med, men han
bad mig dowloade SP14883 fra ftp://ftp.compaq.com/pub/softpaq/sp14501-15000/