Skæringdato for udbytte. Hvor findes den ?
Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 26-04-01 22:09

Jeg har hoppet lidt ud og ind af GN Store Nord de sidste par
uger fordi jeg ikke ville tage nedturene med, og har tjent over
10% fra de strøg under 100 til de nu er kommet over igen, og jeg
har stadig det samme antal aktier. Jeg fatter ikke folk der holder
ved et skib der går ned :)

Spørgsmålet er nu, hvilken dag er skæringsdato for udbytte ?
Jeg har fået årsregnskab etc. tilsendt, men har været ude og inde
af aktien i mellemtiden.

Er der et centralt sted man kan se denne information ?

--
Povl H. Pedersen - Please send unsolicited advertising to abuse@whitehouse.gov
Position: N 56 09 37 - E 010 12 29

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 28-04-01 21:25

Skæringsdato for udbytte er dagen, hvor der afholde generalforsamling.
Aktier indkøbt dagen efter GF, modtager ikke udbytte.