Hotel i Barcelona
Fra : Carsten Keller

Dato : 16-03-04 18:23

Hej gruppe.
Vi har valgt at springe østen over i år og tage et smut til Barcelona
istedet. Er der nogen der kender et nogenlunde prissat hotel den første uge
i april?
Og hvis der er nogen der har nogle generelle tips til byen er vi også
lydhøre, er 8 dage for lang tid? Skal vi se mere af området istedet, eller
kan vi sagtens bruge alle dagene i Barcelona?

Takker
Keller

Fra : Torben Bech

Dato : 16-03-04 20:58

8 hele dage i "kun" i Barcelona ville jeg mene var lige lovlig meget....vi
var der en lille uge, og det var helt fint.
Vi boede i en lille lejlighed i den gamle bydel, udlejet af en ung dansker
der bor dernede med sin spanske kæreste. Jeg husker ikke prisen, men vi
syntes det var OK og alt var helt i orden, så.....hvis du er interesseret så
skal jeg prøve at grave hans email-adr frem....

med venlig hilsen

Torben

Fra : Carsten Keller

Dato : 16-03-04 22:39

"Torben Bech" <torben_bech@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> syntes det var OK og alt var helt i orden, så.....hvis du er interesseret

> skal jeg prøve at grave hans email-adr frem....

Det kunne da sikkert godt være interessant. Hvor støvede du den op? Jeg
synes kun jeg kan finde temmelig pebrede tilbud online...

Keller