forsvinder garantien...?
Fra : dj

Dato : 15-03-04 12:07

hej

forsvinder garantien, hvis man låser sin nokia telefon op med et af de
programmer som ligger på nettet?

/Frank

Fra : Stefan A. Tøndering

Dato : 15-03-04 15:02

Det kan Jeg da ikke tro

Fra : Peter & Louise

Dato : 15-03-04 17:06

Niks - kun hvis du fysisk åbner telefonen!!
peter

Fra : Johnny

Dato : 15-03-04 19:10

Peter & Louise wrote:
> Niks - kun hvis du fysisk åbner telefonen!!
> peter
> "dj" <kjeldsen66@hotmail.com> wrote in message

Og dog. Hvis du selv modficere softwaren med en cracket for at låse
telefonen op, så ryger reklamationsretten. Mig bekendt så er det endnu
kun nogle S//E modelller, som unlockerne bruger metoden med crackede fil på.

--
Mvh. Johnny
Telefoner: Siemens MC60/S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers

Fra : Karsten Sommer-Niels~

Dato : 18-03-04 08:38

Jeg kan huske en episode hvor Cbb mobil måtte opgive deres unlock tour, jeg
mener det var fordi nokia sagde at garantien bortfaldt når det ikke var en
autoiseret der havde været inde og pille i telefonen...

Hilsen
Karsten

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 18-03-04 11:41

Karsten Sommer-Nielsen skrev :
> [...]
> mener det var fordi nokia sagde at garantien bortfaldt når det ikke var en
> autoiseret der havde været inde og pille i telefonen...

Nej det var fordi de stod i forretningers indgangsparti og tilbød unlock
der. De blev smidt ud af forretningerne, der ellers ville miste retten til
at sælge telefonerne.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

- min kat har 9 liv, men har deponeret de 8 i kødhakkemaskinen