Endnu en dag uden film fra dvdzone
Fra : Martin Møller

Dato : 15-03-04 15:55

Endnu en dag hvor dvdzone ikke kan finde ud af at sende film på trods af at
der er flere grønne pletter på ens ønskeliste. Jeg er ved at være godt
utilfreds. Man skulle tro at de kun har et eksemplar af hver film. Jeg har
film som har stået øverst på min liste i flere uger nu og der sker ikke en
dyt. Gad vide hvordan deres ventelistesystem fungerer. Eller også må
forklaringen være at jeg har lånt for mange film til at de kan tjene noget
på mig - ergo må de hellere holde mig lidt hen med fremtidige leverancer da
jeg ellers er for dyr en portoomkostning for dem.

--
/Martin Møller

- Ved svar via email - fjern SPAMFILTER i emailadressen.

Fra : Zeki

Dato : 15-03-04 16:10

De havde noget kuk i midten af sidste uge, hvor de angiveligt om onsdagen
måtte blive længe på arbejde for at håndtere alle de pakker der kom væltende
på en gang.

Siden synes jeg at der har været meget godt styr på det. De forlængede mit
abonnement med fem dage, da jeg brokkede mig, og generelt synes jeg at de
fortjener lige så meget ros som ris. Det er blot sidstnævnte man ofte læser
om.

Hvad siger deres kundeservice?

mvh Zeki

Fra : Martin Møller

Dato : 15-03-04 17:57

Zeki wrote:
> [...]
> forlængede mit abonnement med fem dage, da jeg brokkede mig, og
> generelt synes jeg at de fortjener lige så meget ros som ris. Det er

Deres kundeservice siger at man bare kan tage at smide nogle flere film i
sin ønskeliste. Jeg har ca. 30 film i min ønskeliste og det synes jeg er
mange deres udvalg taget i betragtning.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-03-04 09:57

> Deres kundeservice siger at man bare kan tage at smide nogle flere film i
> sin ønskeliste. Jeg har ca. 30 film i min ønskeliste og det synes jeg er
> mange deres udvalg taget i betragtning.

jeg har overvejet at blive kunde - jeg giver 50kroner for to premiere film
på min lokale tank så de skal være ret omhyggelige hos dvdzone hvis det skal
betale sig for mig - det må da ende med at i sætter penge til hvis filmene
kommer med for lange mellemrum eller hvad? - eller er abonnementet så
billigere eller hvordan hænger det sammen?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Martin Møller

Dato : 16-03-04 10:50

sniper_Nolight wrote:

> [...]
> penge til hvis filmene kommer med for lange mellemrum eller hvad? -
> eller er abonnementet så billigere eller hvordan hænger det sammen?

Jeg har regnet mig frem til at med frem og tilbagesendelse så kan jeg nå at
leje 6 film om ugen. Det kan være at dvdzone synes det bliver for dyrt for
dem i længden så de derfor med vilje bremser for afsendelsen af nye film.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 16-03-04 14:18

> [...]
> dem i længden så de derfor med vilje bremser for afsendelsen af nye film.

hmm - jeg tror jeg holder mig til tankstationen, så kan jeg leje når jeg vil
uden at tage hensyn til om det kan løb rundt.

Fra : Martin Møller

Dato : 22-04-04 11:36

Zeki wrote:
> [...]
> forlængede mit abonnement med fem dage, da jeg brokkede mig, og
> generelt synes jeg at de fortjener lige så meget ros som ris. Det er

Der kundeservice giver vel den samme sludder for en sladder om PostDanmark.
Jeg skulle også have haft film i dag, men der lå intet i min postkasse. Jeg
er ved at være træt at deres halteri eller forsøg på at spare
portoomkostninger. Uanset hvor mange gange jeg har gjort dem opmærksom på
deres fejl som er gået ud over mig så har jeg ikke blevet kompenseret.