Højde på klatremiljø?
Fra : Annette

Dato : 15-03-04 23:21

Hej,
Jeg har påtænkt at indkøbe et klatretræ til min nye killing, og dem der
skulle følge... Men jeg har 3.50 m til loftet, kan man få miljøer der er så
høje? Har kun set dem med en højde på ca. 2.80. Måske jeg så skal vælge
noget helt andet, men håber meget at der er nogle der kan råde mig i denne
proces.

På forhånd tak.

Mvh
Annette

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 15-03-04 23:32

"Annette" <annette@elvis.dk> writes:

> [...]
> noget helt andet, men håber meget at der er nogle der kan råde mig i denne

Wow det er godt nok højt til loftet

Hos Likita www.likita.dk kan du købe løsdele så du kan komme helt
op i den højde, men så ville jeg nok også enten sætte et kraftigt
beslag i den øverste ende eller evt bruge et/flere høvlede brædder med
huller som så kunne gå fra klatremiljøet og hen til væggen/væggene med
beslag der så det ikke står og sejler for meget...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Tournesol

Dato : 16-03-04 14:22

Hejsa

Jeg mener bestemt at de i maxizoo har et kradsemiljø som er ret højt og
såvidt jeg husker ret billigt 550 kr mener jeg det koster.

Hvis du bor i nærheden af sådan en så prøv at forhør dig

www.maxizoo.dk

Spin Henriette.
--
Dk Tournesol
www.dktournesol.dk

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 16-03-04 16:45

Hejsa....

Skal det være højt og så endda så højt som jeres, så sørg for at få flere
"stammer" hele vejen op. Vi har fra både LIKITA og Bjørnegård, ingen tvivl
hos os, mere end en stamme er nødvendigt.

Dette øger stabiliteten væsentligt, samt giver langt mere morskab for
kattene og ikke mindst os "publikum".

Mange hilsner

Pia
www.meekocoons.dk

Fra : Annette

Dato : 17-03-04 08:20

Har set på klatremiljøer fra Zooplus.de og vil høre om nogen ved om man kan
kombinere med Likita's ekstraustyr, hvis jeg f.eks vil have miljøet højere
eller andre platforme?

Mvh
Annette

Fra : Winther

Dato : 17-03-04 11:36

"Annette" <annette@elvis.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan
> kombinere med Likita's ekstraustyr, hvis jeg f.eks vil have miljøet højere

Du kan købe løsdele fra Likita. http://www.likita.suite.dk/start2.HTM

Vh. Winther

Fra : Annette

Dato : 18-03-04 07:12

Det jeg nok mere mener er, om jeg kan kombinere forskelllige mærker?

Mvh
Annette

Fra : Kate

Dato : 17-03-04 20:59

"Annette" <annette@elvis.dk> wrote in

> Har set på klatremiljøer fra Zooplus.de og vil høre om nogen ved
> om man kan kombinere med Likita's ekstraustyr, hvis jeg f.eks vil
> have miljøet højere eller andre platforme?

Nu er mit godt nok et kattens No 1, men jeg kunne købe en
forlængerstamme så det kan stå i min stue hvor jeg har 270 til loftet.
Om det kan forlænges yderligere 10 cm ved jeg altså ikke.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Annette

Dato : 18-03-04 07:12

Fra : Pia J/Kurt K

Dato : 18-03-04 11:10

Hej Annette...

Jeg har ikke prøvet det, men jeg tror faktisk ikke du kan gøre det uden det
går udover stabiliteten!!!
- Og dermed kattenes sikkerhed!!!!!

Måske er der lidt penge at spare umiddelbart, men hvis uheldet er ude og en
af kattene kommer til skade, så ryger gevinsten når Dr. Dyr skal
indvolveres.

mange hilsner
Pia
www.meekocoons.dk

Fra : Annette

Dato : 20-03-04 10:24

Jeg har besluttet at starte med et lille træ med 2 platauer og en hule, og
så købe et stort når begge katte er kommet i hus og vokset til.

Tak for svarene :)

Fra : Kate

Dato : 18-03-04 18:49

"Annette" <annette@elvis.dk> wrote in

> Det jeg nok mere mener er, om jeg kan kombinere forskelllige mærker?

Uden at vide noget om det, er mit gæt Nej. Kun fordi jeg synes at
dimensionerne på eks. Likitas og No 1's ser forskellige ud, men man kan
vel spørge forhandlerne om dimensionerne og derudfra se om det kan lade
sig gøre.