Get2pet?
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 15-03-04 09:06

Hejsa!

Der var på et tidspunkt en tråd herinde om Get2pet.
Der handlede om, at de ikke var til at stole på, og folk fik ikke de varer,
de havde bestilt, eller også kom de efter flere måneder.

Jeg var så lige inde for at kigge på deres hjemmeside, og jeg kunne se, at
de stadig eksisterer og stadig kører med de samme lave priser på f.eks. RC
Maine Coon.

Er der nogen der har handlet der for nylig, og kan fortælle mig om de har
strammet op? Det var på et tidspunkt min mening at handle hos dem, men jeg
blev ærlig talt skræmt væk af de erfaringer, folk herinde havde haft.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Sanni

Dato : 15-03-04 09:28

Jeg handler jævnligt hos Get2pet og har ikke haft andre problemer end at
ventetiden nogle gange er lidt længere pga. restordrer.
Jeg har været fuldt tilfreds med at handle der.

Sanni

Fra : Ida

Dato : 15-03-04 12:41

--
"Sanni" <pythagoras@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg handler jævnligt hos Get2pet og har ikke haft andre problemer end at
> ventetiden nogle gange er lidt længere pga. restordrer.
> Jeg har været fuldt tilfreds med at handle der.
>
> Sanni

Hej Sanni

Hvornår har du sidst handlet der ?
Jeg har intet hørt fra dem i månedsvis og har 30 kg Iams stående der er
betalt, men som jeg aldrig har modtaget + 6 breederchecks

Jeg var fuldt tilfreds med dem, da det kørte, men har intet hørt fra dem
over hovedet tiltrods for mange mails :-|

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Sanni

Dato : 15-03-04 13:48

Jeg har handlet sidste gang den 25 eller 27 februar og fik det leveret et
par dage senere, uden problemer.

Sanni

Fra : Ida

Dato : 15-03-04 16:26

--
> Jeg har handlet sidste gang den 25 eller 27 februar og fik det leveret et
> par dage senere, uden problemer.
>
> Sanni

Tak for den oplysning - jeg tror lige jeg forsøger at komme i kontakt med
dem igen, for jeg vil godt nok gerne have de ting jeg har betalt for

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Vibeke

Dato : 15-03-04 22:38

> Jeg har intet hørt fra dem i månedsvis og har 30 kg Iams stående der er
> betalt, men som jeg aldrig har modtaget + 6 breederchecks

Hvordan har du betalt?

/Vibeke

Fra : Allan

Dato : 15-03-04 22:51

"Vibeke" <vibeke1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvordan har du betalt?
>
> /Vibeke

Hvis der er betalt med Visa Dankort så burde du få det dobbelte beløb
retur.
Nej men der står på siden at der er 200% sikkerhed for pengeoverførsler.

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 15-03-04 23:10

"Allan" <allan_roskilde@hotmail.REMOVEcom> skrev i en meddelelse

> Hvis der er betalt med Visa Dankort så burde du få det dobbelte beløb
> retur.
> Nej men der står på siden at der er 200% sikkerhed for pengeoverførsler.
>
> Mvh Allan

Hov der gik det vist galt med mit citat.

Men jeg har selv handlet der 3 gange
Og har hver gang bedt om et SVR nr fordi jeg blev opkrævet moms.
Da det ikke var muligt valgte jeg at købe et andet sted.
Jeg håber da at de har fået styr på told og skat.

Mvh Allan

Fra : Ida

Dato : 15-03-04 23:29

--

> Hvis der er betalt med Visa Dankort så burde du få det dobbelte beløb
> retur.
> Nej men der står på siden at der er 200% sikkerhed for pengeoverførsler.
>
> Mvh Allan

Hej Vibeke og Allan

Det var ikke muligt at betale med kort over nettet, da jeg handlede med dem,
så der er betalt til dem via netbank.
Iams var ikke det eneste jeg bestilte, så jeg betalte blot hele regningen og
var så lovet, at Iams ville komme med mit foder. Rykkede for det et par
gange og blev lovet det lige så mange gange, indtil de tilsidst ikke svarede
mig og heller ikke har sendt min senest afgivne ordre fra oktober sidste år.
Har skrevet en del mails til dem siden - holdt i pæn tone, sådan er jeg nu
engang - men ikke en lyd og troede faktisk de var gået nedenom pga deres
lave priser.
Har i dag sendt endnu en mail og må se, om jeg denne gang får noget retur

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Allan

Dato : 15-03-04 23:43

> [...]
> lave priser.
> Har i dag sendt endnu en mail og må se, om jeg denne gang får noget retur

Jeg prøver lige igen.

Da jeg handlede med dem, var de lige startet, og der købte jeg på
postopkrævning.
Jeg ved ikke hvordan det er idag.

Mvh Allan

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 16-03-04 12:36

Hmmm....det blev jeg ikke meget klogere af .

Det ser ud til, at der er meget delte erfaringer, så jeg tror bare, at jeg
holder mig til det sikre. D.v.s. steder hvor jeg får varerne med hjem med
det samme! Eller Oliver´s. Der kan man i hvert fald ikke klage over
servicen.

Men tak for svarene .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

P.S: Jeg vil da gerne høre, hvis der er nogen der har links til andre
webshops med b.la. kattemad (der er pålidelige!). Det er jo meget rart at få
leveret ved døren .

Fra : Ida

Dato : 16-03-04 12:33

--

> [...]
>

> P.S: Jeg vil da gerne høre, hvis der er nogen der har links til andre
> webshops med b.la. kattemad (der er pålidelige!). Det er jo meget rart at

Hej Helle

Sundby dyrehandel har leveret her til adressen og de har meget fine priser
på foder - bedst hvis du køber stort ind naturligvis, men også på en enkelt
sæk foder, er der noget at spare. Om han leverer en enkelt sæk ved jeg dog
ikke, men det koster ingenting at spørge
www.sundbydyrehandel.dk

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 16-03-04 13:20

> [...]
> sæk foder, er der noget at spare. Om han leverer en enkelt sæk ved jeg dog
> ikke, men det koster ingenting at spørge

Hej Ida.

Mange tak for linket .
Det ser vældig fornuftigt ud - og gode priser ikke mindst!

Der står godt nok ikke noget om udbringning på deres side, men nu har jeg
skrevet en e-mail til dem og spurgt. Det koster jo ikke noget - som du selv
siger .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Anja

Dato : 16-03-04 17:37

> Der står godt nok ikke noget om udbringning på deres side, men nu har jeg
> skrevet en e-mail til dem og spurgt. Det koster jo ikke noget - som du
> [...]
Hej Helle.

Du må gerne lige skrive herinde, hvad de svare

Hilsen Anja

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 17-03-04 08:28

"Anja" <kiwiol1@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Helle.
>
> Du må gerne lige skrive herinde, hvad de svare
>
> Hilsen Anja

Hej Anja.

Jeg har allerede fået svar tilbage .
Her er hvad de skriver:

Hej Helle
Vi bringer skam ud, fragten betales af dig og prisen afhænger af hvad du
bestiller.
Alm pakker sendes med post dk,større ordrer sendes med fragtmanden.'
Der er ikke noget mindste køb.
Mvh Ricky
Sundbydyrehandel

Jeg ved ikke helt hvad det koster, at få sendt med fragtmand.
Måske der er andre herinde, der har erfaring med det?
Men mon ikke det kan betale sig, hvis man køber stort ind .

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.