Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
ACN og adsl fra tele2
Fra : Hr. Pedersen

Dato : 15-03-04 00:12

Hej i gruppen.

Er der nogen som har prøvet ovenstående cocktail? Hvordan gik det ?

Johny Pedersen

Fra : Jan H.V. Pedersen

Dato : 21-03-04 00:32

Hej

Det burde ikke være noget problem, for abb. lægger jo stadivæk hos TDC
og der i gennem kan du jo godt bruge TELE2 ADSL. Og ang. ACN så er
det jo kun et fastoperatør valg der bliver valgt hver gang røret bliver
lyftet.

Jeg sidder selv som rep. for ACN og kan ikke se noget problem. Men hvis
der er så vil jeg da gerne høre om det, så jeg kan komme til at kende
problemmet.
men svar mig helst via følgende adresse J H@JHENRI.DK slet mellemrum
mellem J og H før du sender den.

MVH.
Jan

Fra : Steffen Andersen

Dato : 22-03-04 00:43

Jeg er repræsentant ved ACN og ved at det ikke har nogen betydning. Du skal
bare have dit fastnet abb. ved TDC, det er eneste krav.

steffen

Fra : Silent Bob

Dato : 21-03-04 17:15

On Sun, 21 Mar 2004 15:42:50 -0800, "Steffen Andersen"
<steffenand@mail.dk> wrote:

>Jeg er repræsentant ved ACN og ved at det ikke har nogen betydning. Du skal
>bare have dit fastnet abb. ved TDC, det er eneste krav.

Problemet er vel bare at når man har ADSL hos Tele2 så har man sit
telefoni hos Tele2 så det kan måske slet ikke lade sig gøre?

--
Folk der skal kommentere hvad der står i signaturen har ikke noget liv

Fra : Jan H.V. Pedersen

Dato : 06-04-04 15:54

Ikke korekt beklager, har lige overført Tele2 kunde med bredbånd til ACN.

Har også haft snakket med dem fra Tele2 hvor det siges det er ikke noget
problem for dem, der skal bare være en aktiv telefonlinje.

MVH.
Jan

Fra : Henning Olsen

Dato : 06-04-04 22:12

Hej NG

Kan kun sige jeg har ACN og Tele2 Adsl, så det kan man godt.

Med venlig hilsen

Henning Olsen

Ved svar via email - fjern (fjernes) i emailadressen