Certificering af Java?
Fra : Lars Overgaard

Dato : 26-04-01 19:23

Lad mig lige slå en ting fast med syvtommersøm. Jeg aner ikke en bønne om
java. Så langt så godt.

På mit job har vi gang i et projekt, hvor man gerne vil certificere et
javaprogram på samme måde, som man kan certificere et website via VeriSign.
En driftig sjæl har så været så letsindig at sætte mig på opgaven med at
finde ud af, hvilke muligheder der er...og her er det så at jeg virkelig har
brug for hjælp.

Nogen der har et bud på, hvad man gør?

/Lars

Fra : Niels Ull Harremoës

Dato : 26-04-01 19:50

Du kan signere din kode med et VeriSign certifikat.
Dine brugere kan så vælge kun at stole på programmer der er signeret af
dig - og de kan begrænse hvad et program får adgang til.

Læs mere på
http://java.sun.com/security og
http://java.sun.com/docs/books/tutorial/security1.2/index.html og de derfra
linkede sider.