http://www.nationalregistret.dk/
Fra : Claus G.

Dato : 05-03-04 14:46

Hej er der nogen der kender dette firma?
De prøver at virke meget officielle, men jeg har en mistanke om at det er
noget i stil med erhvervstelefonbogen der hærgede sidste år.
Mvh Claus G

Fra : Anders Thorsen Holm

Dato : 05-03-04 15:04

<http://www.unfairpris.dk/index.php?c=11>

--
Anders Thorsen Holm | http://www.daimi.au.dk/~zoolook/

Overvejer du at købe en DVD-afspiller? Så hold dig fra Fona!
Læs hvorfor: http://www.daimi.au.dk/~zoolook/fona/

Fra : Carsten Holck

Dato : 08-03-04 00:59

Anders Thorsen Holm wrote: