Motorvejskørslen...
Fra : Simone

Dato : 04-03-04 21:07

Min kæreste og jeg er uenige...
Jeg siger, at det d.1. september 2003 blev vedtaget ved lov, at man på
motorvej skal blinke af ved vognbaneskift/overhaling.
Min kæreste nægter at tro mig.
Er der ikke èn som kan henvise til en § eller lign. ?

På forhånd tak.

/Simone

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-04 21:10

On Thu, 4 Mar 2004 21:07:15 +0100, "Simone" <no@email.com> wrote:

> [...]
>motorvej skal blinke af ved vognbaneskift/overhaling.
>Min kæreste nægter at tro mig.
>Er der ikke èn som kan henvise til en § eller lign. ?

Google er din ven:

http://www.sikkertrafik.dk/15232776

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it
Hjemsted for en Brian

Fra : Simone

Dato : 04-03-04 21:16

Mange tak for dit hurtige svar

/Simone

"Brian B. Christensen" <b r i a n s n a b e l a b r i n c h d o t i t> skrev
i en meddelelse news:883f40tuchk6mhk581v93oi2032evir23g@4ax.com...

Fra : Søren

Dato : 05-03-04 09:47

"Simone" <no@email.com> wrote in message
> [...]
> motorvej skal blinke af ved vognbaneskift/overhaling.
> Min kæreste nægter at tro mig.
> Er der ikke èn som kan henvise til en § eller lign. ?

Håber da ikke at hun har kørekort...Så er hun nemlig forpligtet til at holde
sig orienteret om sådanne ændringer i færdelsloven...Og det blev ikke
ligefrem holdt hemmeligt i medierne.

--
Søren

Fra : Max

Dato : 05-03-04 10:24

> Håber da ikke at hun har kørekort...Så er hun nemlig forpligtet til at
holde
> sig orienteret om sådanne ændringer i færdelsloven...Og det blev ikke
> ligefrem holdt hemmeligt i medierne.

Læs lige den igen....hvem er hvem....

/Max

Fra : Jogster

Dato : 05-03-04 17:52

> Læs lige den igen....hvem er hvem....

Hvor ved du fra at Simone's kæreste ikke er en pige?

Fra : Simone

Dato : 05-03-04 23:50

Nej, min kæreste er ikke en pige.
Mænd kan faktisk osse godt være uvidende, selvom det handler om biler

/Simone

Fra : Søren

Dato : 06-03-04 16:18

"Simone" <no@email.com> wrote in message
> Nej, min kæreste er ikke en pige.
> Mænd kan faktisk osse godt være uvidende, selvom det handler om biler
Bestemt...Vi er bare ikke så lette at få til at indrømme det. *G
Så ændrer jeg hun til han i min tidligere post, og undskylder. *S

--
Søren