Brug for en god uopfordret ansøgning..
Fra : Jakob Kjelds

Dato : 02-03-04 17:34

Hej
Jeg er nyuddannet Cand. Jur. med et ikke specielt imponerende snit og den
gode kombination med et absolut ikke relevant studiejob...
Så nu mangler jeg som død og pine en god uopfordret ansøgning Hjælp....
Jeg prøvede selv, og fik en masse gode råd om skriv personligt, sig hvorfor
du er kvalificeret osv.
Ikke den store hjælp for mig....
Så er der nogen som har haft held med eller bare brænder inde med en god
ansøgning. Vil I ikke være søde at sende den til kjeldsjunk@hotmail.com
Mhv
Peter

Fra : Henning Makholm

Dato : 02-03-04 17:37

Scripsit "Jakob Kjelds" <gf@exo.dk>

> Så nu mangler jeg som død og pine en god uopfordret ansøgning Jeg
> prøvede selv, og fik en masse gode råd om skriv personligt, sig
> hvorfor du er kvalificeret osv. Ikke den store hjælp for mig....

Men det er rigtigt. En uopfordret ansøgning der ikke er personlig er
ikke god. Punktum. Det du leder efter findes ikke (og det hjælper
heller ikke at du spøger i en fuldstændig irrelevant gruppe).

--
Henning Makholm "I have seen men with a *fraction* of
your trauma pray to their deity for death's

Fra : Spangkuk

Dato : 02-03-04 18:43

"Jakob Kjelds" <gf@exo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
god
> ansøgning. Vil I ikke være søde at sende den til

Hej Jakob

Det var da en "irriterende" cocktail du der har været ude for,
men der er håb !

I 1992 eller '93 blev der på RUC forsvaret en afhandling om
jobsøgningens psykologi/kunst med udgangspunkt i en hel del
ansøgninger der endte med et job. Der var alle typer, også de
uopfordrede.

Kan kun huske, at det var en kvinde (der er kvinder på RUC og
piger på KU).

Held og lykke.

Spang