outlook 2000 / exchange spørgsmål?
Fra : No-Stress

Dato : 26-04-01 18:23

Hej NG

x. spørgsmål vedr. outlook 2000 + exchange server

1. det sker en sjælden gang at outlook begynder at crashe i en bestemt
folder f.eks som en af mine brugere oplever lige for tiden, når han åbner
sin kalender folder så hænger systemet Ekstremt meget.

en løsning som virker eksportere alt ud til filer
geninst. outlook.
lække alt ind igen dog - kalenderen

vipti virker igen
er der ikke en smartere måde?

2. er nyheds grupper og outlook 2000 totalt out of the question?

3. mail hotel hos teledk <->pop beamer -> exchange -> outlook 2000

kan exchange sættes op så den sender mails både til min email adr. og til
min mobil?

takker
(findes på en sav)

No-Stress

Fra : Leif Andrew Rump

Dato : 27-04-01 10:27

After drinking 3 Pan Galactic Gargle Blasters, "No-Stress"
<larsen.t@huleboer.dk> mumbled in <IMYF6.61602$o4.5391078
@news010.worldonline.dk>:
> [...]
> outlook. lække alt ind igen dog - kalenderen
> vipti virker igen er der ikke en smartere måde?

Hmmm!?! Er brugeren koblet op imod Exchange? Hvorfor bliver
oplysningerne ødelagt? Er der diskfejl? Er det forskellige foldere
hos forskellige brugere? Har du prøvet at lave konsistenscheck på
filerne, der indeholder oplysningerne?

> 2. er nyheds grupper og outlook 2000 totalt out of the question?

Eh?!? Exchange kan godt køre som en news server med outlook som
client - men det holder man hurtig op med igen!!! Men det
skulle vel være muligt at bruge en anden news-klient op mod
Exchange. Uden Exchange kan det ikke lade sig gøre!

> 3. mail hotel hos teledk <->pop beamer -> exchange -> outlook
> 2000 kan exchange sættes op så den sender mails både til min
> email adr. og til min mobil?

Bare gå ind i Microsoft Exchange Administrator, opret en Custom
Recipient med internet adresse og indtast SMS e-mail adressen på
din mobiltelefon. Gå derefter ind på din egen Mailbox og klik på
Delivery Options. Vælg Alternate recipient og find SMS-adressen
du indtastede før og check Deliver messages to both recipient and
alternate recipient!

Case closed!

Andrew
--
*** The opinions expressed are not necessarily those of my employer. ***
* Software Engineer * Leif Andrew Rump * BLIK og ROERarbejderforbundet *